Propisi su doneseni kod nas odavno. Ogranicenje od 120km/h ja mislim da je jos iz 60tih godina. Poropisi su doneseni da voznja bude sigurna jos po toj tehnologiji. Od tad je tehnika toliko napredovala da, recimo ferari iz tih godina ne moze da se takmici sa danasnjom opel korsom ili pezoom 208 gti... i kocnice i gume su neuporedivi. Lezanje na putu... Ma bukvalno sve. Zato sam za da se ogranicenje na autoputu podigne na bar 180. U gradu treba da ostane, ali bi recimo u Bg-u odredjene deonice trebalo da se preprave da moze da se ide brze kao sto je sajam, Visnjicka, Trgovacka, itd...
61.75 km/h zaustavni put je 22,4 metra vreme reakcije 8,7met ostalo je kocenje po suvoj podlozi, kocnice u potpunosti ispravne, podaci izvestaja vestaka pa racunajte po toj formuli ako je moguce. Vestak je na osnovu zaustavnog puta i sile kocenja na vanrednom tehnickom sracunao brzinu.
R9
Propisi su doneseni kod nas odavno. Ogranicenje od 120km/h ja mislim da je jos iz 60tih godina. Poropisi su doneseni da voznja bude sigurna jos po toj tehnologiji. Od tad je tehnika toliko napredovala da, recimo ferari iz tih godina ne moze da se takmici sa danasnjom opel korsom ili pezoom 208 gti... i kocnice i gume su neuporedivi. Lezanje na putu... Ma bukvalno sve. Zato sam za da se ogranicenje na autoputu podigne na bar 180. U gradu treba da ostane, ali bi recimo u Bg-u odredjene deonice trebalo da se preprave da moze da se ide brze kao sto je sajam, Visnjicka, Trgovacka, itd...
Podelite komentar
Crni
61.75 km/h zaustavni put je 22,4 metra vreme reakcije 8,7met ostalo je kocenje po suvoj podlozi, kocnice u potpunosti ispravne, podaci izvestaja vestaka pa racunajte po toj formuli ako je moguce. Vestak je na osnovu zaustavnog puta i sile kocenja na vanrednom tehnickom sracunao brzinu.
Podelite komentar
Cg
Postoje ovakva pitanja na vozackom ispitu u njemackoj,lude glave su to.
Podelite komentar
boki
Neka izracunaju to na našem kvalitetu puteva
Podelite komentar