Sta mi SRBI pravimo i radimo,to je nasa stvar. Moze da komentarise neko ko je za vreme svog postojanja napravio nesto slicno bar. Ti i ostali crnogorci rec da niste pomislili a kamo li izrekli.NIKADA NISTA NAPRAVILI NISTE DA MOZETE DA KAZETE DA JE TO VASEG MOZGA I RUKU DELO.Mozak vam je zaostao a ruke su vam bagljave ,zato jezik za zube i tisina.
To je bila bas velika tajna mada,ipak je otkrivena ali,automobili sa antigravitacionim motorima koji hebde i lete,to je jis uvek neotkrivena tajna a ,,zastava,,ih je pravila serijsji i izvozila u sazvezdje Alfa Kentauri.
Negde s pročitao da je krajem 80-tih bio ponuđen razvojni plan za narednih 20 godina Zastavi - odbili su ga.Taj plan razvoja je usvojio Hjundaji, ostalo je istorija.
"Toyota Motor Corporation" nastala 1937. godine (2 godine nakon proizvodnje njihovog prvog automobila), dok je "Zastava Automobili" nastala 1953. godine. "Hyundai" je nastao desetak godina nakon Zastave. Jednostavna provera na google - u, ništa više.
Zastava bi mogla itekako da se vrati na trziste ..npr da pocne da pravi 4 vrata pickup i neku vrstu dzipova ... pola dizel pola hybrid ..Naravno da vrati mlade dizajnere iz sveta a ne da zaposle Djoku iz stranke !!!! Pogledajte samo Ladu Nivu, i dalje drma svetom al i njima treba redizajn.
Sva vozila i svi motori koji proizvođeni u SFRJ su bili po nekoj licenci. Ništa mi sami nismo inovativno proizveli. Npr. motori koji su išli u traktore IMT i IMR su bili po licenci "Landini" i Perkins".
Marko Pančić
Mi smo izgleda retardirani
Podelite komentar
Crnogorac
Brutalan fotomontaza nikad napravljen
Podelite komentar
Lucky
@Crnogorac
Sta mi SRBI pravimo i radimo,to je nasa stvar. Moze da komentarise neko ko je za vreme svog postojanja napravio nesto slicno bar. Ti i ostali crnogorci rec da niste pomislili a kamo li izrekli.NIKADA NISTA NAPRAVILI NISTE DA MOZETE DA KAZETE DA JE TO VASEG MOZGA I RUKU DELO.Mozak vam je zaostao a ruke su vam bagljave ,zato jezik za zube i tisina.
Podelite komentar
Lucky
To je bila bas velika tajna mada,ipak je otkrivena ali,automobili sa antigravitacionim motorima koji hebde i lete,to je jis uvek neotkrivena tajna a ,,zastava,,ih je pravila serijsji i izvozila u sazvezdje Alfa Kentauri.
Podelite komentar
Nikola Mrđenov
Pogledajte na netu ital.automobile marke Iso grifo i dr pa ce vam biti jasno...
Podelite komentar
Beogradske noći
Negde s pročitao da je krajem 80-tih bio ponuđen razvojni plan za narednih 20 godina Zastavi - odbili su ga.Taj plan razvoja je usvojio Hjundaji, ostalo je istorija.
Podelite komentar
Vuk
@Beogradske noći
Da ne govorimo o tome da je Zastava osnovana iste godine kada i Tojota, kao i da je taj Hyundai bio ovenjivan kao neozbiljn konkurencija Zastavi.
Podelite komentar
Provera
@Beogradske noći
"Toyota Motor Corporation" nastala 1937. godine (2 godine nakon proizvodnje njihovog prvog automobila), dok je "Zastava Automobili" nastala 1953. godine. "Hyundai" je nastao desetak godina nakon Zastave. Jednostavna provera na google - u, ništa više.
Podelite komentar
Balkanski spijun
Zastava bi mogla itekako da se vrati na trziste ..npr da pocne da pravi 4 vrata pickup i neku vrstu dzipova ... pola dizel pola hybrid ..Naravno da vrati mlade dizajnere iz sveta a ne da zaposle Djoku iz stranke !!!! Pogledajte samo Ladu Nivu, i dalje drma svetom al i njima treba redizajn.
Podelite komentar
Milan
@Balkanski spijun
Ha ha ha Druze jel imas temperaturu
Podelite komentar
Zozo
@Balkanski spijun
"Pola dizel, pola hibrid" Hahahaha!
Podelite komentar
Somborac
Nekako mi je "tristać" ostao u najlepšem sećanju.
Podelite komentar
Roki
Lepa vremena kad su auta bila auta, a ne ovi danasnji pola mobilni pola trotinet...
Podelite komentar
Potpisao bih..
@Roki
Ovaj komentar i u svoje ime..!!
Podelite komentar
C he
Auto se zove Iso Grifo, samo su mu nalepili amblem zastave. Proizvodio se u Italiji sezdesetih godina. Dizajnirao ga Đuđaro.
Podelite komentar
M.m
@C he
A sta mi to nismo prekopirali do sad
Podelite komentar
R9
@C he
Kopija grifa do zadnjeg dela. Nazad je jaguar sa stop svetlima od mustanga...
Podelite komentar
Nenad Vucenov
@C he
Tako je.To je model Iso Grifo gl i u albumu sa slicicama iz sedamdeset neke godine postoji taj model.Tu su i Tatra Zaz Nsu Jensen itd...
Podelite komentar
Boki
@C he
Niko nije ni reako da je prikazani auto original, to je samo ilustracija kakav bi bio.
Podelite komentar
Akhenaton
@C he
Sva vozila i svi motori koji proizvođeni u SFRJ su bili po nekoj licenci. Ništa mi sami nismo inovativno proizveli. Npr. motori koji su išli u traktore IMT i IMR su bili po licenci "Landini" i Perkins".
Podelite komentar
N BG
Pitaj te inžinjere koi su otera i iz zastave po sada primaju nemačke penzije, iz Mercedesa, BMW, VW
Podelite komentar
Др
@N BG
Пре бих да приупитам, нешто, твоју учитељицу!!!
Podelite komentar