Stiže nova Honda Civic: Bez "svemirskog" dizajna ovaj put

  • 0

Honda ima pravilo da koristi dizajn koncepata ranijih Civica za formiranje izgleda novog. Ukupna forma automobila je "uglastija" nego kod prošle generacije, dok je međuosovinsko rastojanje duže za 3 centimetra.

A stubovi su iskošeniji prema nazad, naglašavajući dužinu prednjeg dela. Niska linija pojasa obezbeđuje velike staklene površine, što je još jedna od stavki imidža Honde. Civic je dostupan u osam boja od kojih su tri nove: Meteorite siva metalik, Sonic biserno siva i Morning Mist plava metalik.

Dizajneri su bili više avanturistički nastrojeni na planu stajlinga enterijera. Najupečatljiviji aspekt čini mreža u vidu pčelinjeg saća koja se pruža duž čitave širine armaturne table, sa inkorporiranim vazdušnim otvorima, kreirajući tako čistu, unificiranu formu.

LX, Sport i EX modeli dobijaju 7-inčni klaster instrumentacije sa digitalnim brzinomerom i obrtomerom sa leve strane i odvojenim analognim brzinomerom sa desne. Ovi paketi takođe uključuju i 7-inčni displej infotejnment sistema.

Touring verzija dobija kompletnu digitalnu instrumentaciju u vidu 10,2-inčnog displeja, koji informacije može da predstavi u formi tradicionalnih pokazivača i grafike. Tu je i 9-oinčni ekran multimedijalnog sistema, koji je najveći u jednom Hondinom vozilu do sada. "Perjanica" game takođe poseduje Bose audio sistem sa 12 zvučnika.

LX i Sport dobijaju postojeći, atmosferski dvolitarski četvorocilindraš sa 160 "konja" i 187 Nm. Menjač je CVT, koji snagu šalje na prednje točkove.

S druge strane, EX i Touring dobijaju 1,5-litarski turbo sa 182 KS i 240 Nm, što je 6 konja i 20 Nm više u odnosu na odlazeći Civic. Ovde je CVT jedina menjačka opcija. Novi Civic Si stiže nešto kasnije.

Novi Civic Sedan za 2022. odlikuje unapređen Honda Sensing bezbednosni sistem, koji poseduje kamere i osam sonarnih senzora. Ta tehnologija sada uključuje i asistenciju u saobraćajnim gužvama i kontrolu kočenja pri niskim brzinama. Unapređenja takođe podrazumevaju prirodnije kočenje adaptivnog tempomata i linearnije pokrete volana sistema održavanja vozne trake.

(Telegraf.rs/Vrelegume.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA