Stiže nova Honda Civic: Bez "svemirskog" dizajna ovaj put
Dizajneri modela za 2022. godinu, kada Civic obeležava 50 godina postojanja, bili su više avanturistički nastrojeni na planu stajlinga enterijera, dok su linije karoserije nešto mirnije nego kod prethodne generacije
Honda ima pravilo da koristi dizajn koncepata ranijih Civica za formiranje izgleda novog. Ukupna forma automobila je "uglastija" nego kod prošle generacije, dok je međuosovinsko rastojanje duže za 3 centimetra.
A stubovi su iskošeniji prema nazad, naglašavajući dužinu prednjeg dela. Niska linija pojasa obezbeđuje velike staklene površine, što je još jedna od stavki imidža Honde. Civic je dostupan u osam boja od kojih su tri nove: Meteorite siva metalik, Sonic biserno siva i Morning Mist plava metalik.
Dizajneri su bili više avanturistički nastrojeni na planu stajlinga enterijera. Najupečatljiviji aspekt čini mreža u vidu pčelinjeg saća koja se pruža duž čitave širine armaturne table, sa inkorporiranim vazdušnim otvorima, kreirajući tako čistu, unificiranu formu.
LX, Sport i EX modeli dobijaju 7-inčni klaster instrumentacije sa digitalnim brzinomerom i obrtomerom sa leve strane i odvojenim analognim brzinomerom sa desne. Ovi paketi takođe uključuju i 7-inčni displej infotejnment sistema.
Touring verzija dobija kompletnu digitalnu instrumentaciju u vidu 10,2-inčnog displeja, koji informacije može da predstavi u formi tradicionalnih pokazivača i grafike. Tu je i 9-oinčni ekran multimedijalnog sistema, koji je najveći u jednom Hondinom vozilu do sada. "Perjanica" game takođe poseduje Bose audio sistem sa 12 zvučnika.
LX i Sport dobijaju postojeći, atmosferski dvolitarski četvorocilindraš sa 160 "konja" i 187 Nm. Menjač je CVT, koji snagu šalje na prednje točkove.
S druge strane, EX i Touring dobijaju 1,5-litarski turbo sa 182 KS i 240 Nm, što je 6 konja i 20 Nm više u odnosu na odlazeći Civic. Ovde je CVT jedina menjačka opcija. Novi Civic Si stiže nešto kasnije.
Novi Civic Sedan za 2022. odlikuje unapređen Honda Sensing bezbednosni sistem, koji poseduje kamere i osam sonarnih senzora. Ta tehnologija sada uključuje i asistenciju u saobraćajnim gužvama i kontrolu kočenja pri niskim brzinama. Unapređenja takođe podrazumevaju prirodnije kočenje adaptivnog tempomata i linearnije pokrete volana sistema održavanja vozne trake.
(Telegraf.rs/Vrelegume.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.