Baš si vickast. Fosilna tehnologija je provereno loša. Statistika ide na pravu stranu - procenat zadovoljnih se već povećao i nastavlja... jer je situacija sve bolja.
Misliš na mene? 1. Iznajmljivanje nije dovoljno da se oformi mišljenje. 2. Ovo uključuje vozila raznih tipova. Ako već pričaju o Kaliforniji neka pričaju o Tesli. Ostali proizvođači su tek počeli da proizvode smislene proizvode - one i ranije bih i ja vratio. Kako god da se okrene velika većina zadržava električne, ma koliko se neko upirao da iskopa suprotno.
Elektricni automobil je glupost zbog punjenja! Jeste prakticno za dzep ali nije u zivotu. Ako odlucim da odem iz Beograda do Novog Sada, moram da sacekam 8h da mi se napuni baterija da se vratim nazad. To je ok za pocetnike koji nigde ne idu, ali za normalan zivot nije!
O koje ti to vozilu pričaš? Oko 100km? Moj kućni punjač toliko dopuni za oko sat. Brzi punjači za nekoliko minuta. Blizu Novog Sada ima brzi punjač (chargego, 50 kW, ne baš najbrži ali može da dopuni ovo za do 30 min zavisno od kola). Punjenje se radi bez tvog čekanja i nadzora. Ja mogu dva puta da idem i da se vratim bez punjenja.
Za električna vozila ima budućnosti ako su to vozila tipa LINZDA. Mali gradski auto od 7 kw snage, koji se puni na utičnici za 7 - 8h i može preći 50-ak km, sa maksimalnom brzinom od 55 km/h. Mislim da ovakav auto svako treba jer potpuno je bezveze da neko Audijem A6 svaki dan ide na posao i nazad, zagađuje vazduh, pravi veću gužvu u saobraćaju i zauzima 3 parking mesta za "Linzde" i pritom potroši 1/3 plate za gorivo. Međutim, kada se putuje dalje električni automobil nema šta da traži, pa čak ni hibrid koji je beskoristan na otvorenom putu.
Prvo skoči pa reci "hop". Električni su daleko bolji za daleko putovanje zbog svoje vožnje a punjenje ne postoji kao problem. Nikad više ni na kakav put sa fosilcem, ni kratak ni dugačak.
@Elektro-vozač
Šta pričaš, čoveče? Najveći problem i jeste punjenje. Čak i najrazvijenije zemlje nemaju dovoljno punjača jer kako raste broj električnih vozila tako je uvek broj punjača u zaostatku. Da li ti stvarno misliš da je moguće voziti 200 - 300 km i stati na kaficu, prikačiti auto da se dopuni i nastaviti vožnju? Ja ću ti reći, to ne funkcioniše jer nisi jedini koji vozi električni auto i nisu punjači samo za tebe. Staneš ovde zauzeti punjači, staneš onde nema punjača i šta ćeš da radiš, zoveš šlep službu jer auto će stati... Kod benzinca ti mogu bar doneti kanister...
E u tome se razlikuje Tesla od ostalih. Tesla superpunjačke stanice imaju više više punjačkih mesta i u velikom broju slučajeva sasvim dovoljno - uvek ima mesta. Ostali su, do skoro, najčešće postavljali samo 1-2. Odatle dolazi tvoja bojazan. Više nije tako. Za razliku od nestajućih benzinskih pumpi, punjačke stanice za električne automobile je višestruko jeftinije i lakše postaviti pa niču "k'o pečurke posle kiše". Dakle, da, mogu da stanem na kratak odmor koji je i kada je svejedno potreban meni i putnicima i da za to vreme dopunim bateriju koliko mi je potrebno. Pazi i na ovo: koliko bi ti vremena uzeo odmor/kafa/obrok/šta god zajedno sa točenjem goriva? Više. Zašto? Pa zato što se punjenje električnih obavlja u isto vreme dok i tvoj odmor a zastarelih foailaca obično pre (ili posle) istog, te ili moraš gubiti više vremena ili skratiti odmor. Pritom je vožnja u električnim daleko prijatnija. Fosilci bukvalno smatraju bukom, vibracijama i trzanjem pri promeni stepena prenosa - kod električnih je sve daleko bolje. Na kraju krajeva, jeste, maratonac mazohista može stići od A do B za kreće vreme u fosilcu za puteve duže od oko 500 km ali (a) u svim ostalim slučajevima (više od 90% vremena) fosilci traže više čekanja i pažnje (točenje goriva traje više nego priključivanje na punjač na parkingu, fosilci malo-malo pa moraju da idu na "redovan" servis radi sanacije redovnih kvarova), (b) sa tolikim udaljenostima avion postaje bolja varijanta a električni, jer su ukupno jeftiniji, mogu da vam uštede novac i za to i (c) ako želite da uživate u samom putovanju (dakle nećete da idete avionom), sigurno ćete više uživati vožnjom električnog neko fosilca. Fosilci su otpadna tehnologija.
!!!
samo benzinac, i kraj price...
Podelite komentar
markokobaz
kad prestane dizel da se proizvodi vracam se na benzin........pa onda na bateriju ako ostanem ziv
Podelite komentar
Roki
Svakim danom ih je sve vise i vise ljudi popuse foru pa kad shvate brzo se vracaju proverenim autima ,ev su moda i samo retki se upecaju trajno ...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Baš si vickast. Fosilna tehnologija je provereno loša. Statistika ide na pravu stranu - procenat zadovoljnih se već povećao i nastavlja... jer je situacija sve bolja.
Podelite komentar
Battery Master
Još ga nema... počinjem da se brinem...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Battery Master
Misliš na mene? 1. Iznajmljivanje nije dovoljno da se oformi mišljenje. 2. Ovo uključuje vozila raznih tipova. Ako već pričaju o Kaliforniji neka pričaju o Tesli. Ostali proizvođači su tek počeli da proizvode smislene proizvode - one i ranije bih i ja vratio. Kako god da se okrene velika većina zadržava električne, ma koliko se neko upirao da iskopa suprotno.
Podelite komentar
dago 1
Moze i elektricni proci al ko ima malo dublji dzep pa kupi pravu masinu
Podelite komentar
Elektro-vozač
@dago 1
Dublji džep je potreban za fosilce koji bi neko, greškom, pomislio da su uporedivi. Fosilci nemaju budućnost.
Podelite komentar
Ivana
Elektricni automobil je glupost zbog punjenja! Jeste prakticno za dzep ali nije u zivotu. Ako odlucim da odem iz Beograda do Novog Sada, moram da sacekam 8h da mi se napuni baterija da se vratim nazad. To je ok za pocetnike koji nigde ne idu, ali za normalan zivot nije!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Ivana
O koje ti to vozilu pričaš? Oko 100km? Moj kućni punjač toliko dopuni za oko sat. Brzi punjači za nekoliko minuta. Blizu Novog Sada ima brzi punjač (chargego, 50 kW, ne baš najbrži ali može da dopuni ovo za do 30 min zavisno od kola). Punjenje se radi bez tvog čekanja i nadzora. Ja mogu dva puta da idem i da se vratim bez punjenja.
Podelite komentar
Elektro auto ne
@Ivana
Ti elektro vozucu na svaki komentar imas odgovor puno seres brate teraj to tandrkalo i nemoj da mudrujes!
Podelite komentar
BokiŠa
Za električna vozila ima budućnosti ako su to vozila tipa LINZDA. Mali gradski auto od 7 kw snage, koji se puni na utičnici za 7 - 8h i može preći 50-ak km, sa maksimalnom brzinom od 55 km/h. Mislim da ovakav auto svako treba jer potpuno je bezveze da neko Audijem A6 svaki dan ide na posao i nazad, zagađuje vazduh, pravi veću gužvu u saobraćaju i zauzima 3 parking mesta za "Linzde" i pritom potroši 1/3 plate za gorivo. Međutim, kada se putuje dalje električni automobil nema šta da traži, pa čak ni hibrid koji je beskoristan na otvorenom putu.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@BokiŠa
Prvo skoči pa reci "hop". Električni su daleko bolji za daleko putovanje zbog svoje vožnje a punjenje ne postoji kao problem. Nikad više ni na kakav put sa fosilcem, ni kratak ni dugačak.
Podelite komentar
BokiŠa
@BokiŠa
@Elektro-vozač Šta pričaš, čoveče? Najveći problem i jeste punjenje. Čak i najrazvijenije zemlje nemaju dovoljno punjača jer kako raste broj električnih vozila tako je uvek broj punjača u zaostatku. Da li ti stvarno misliš da je moguće voziti 200 - 300 km i stati na kaficu, prikačiti auto da se dopuni i nastaviti vožnju? Ja ću ti reći, to ne funkcioniše jer nisi jedini koji vozi električni auto i nisu punjači samo za tebe. Staneš ovde zauzeti punjači, staneš onde nema punjača i šta ćeš da radiš, zoveš šlep službu jer auto će stati... Kod benzinca ti mogu bar doneti kanister...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@BokiŠa
E u tome se razlikuje Tesla od ostalih. Tesla superpunjačke stanice imaju više više punjačkih mesta i u velikom broju slučajeva sasvim dovoljno - uvek ima mesta. Ostali su, do skoro, najčešće postavljali samo 1-2. Odatle dolazi tvoja bojazan. Više nije tako. Za razliku od nestajućih benzinskih pumpi, punjačke stanice za električne automobile je višestruko jeftinije i lakše postaviti pa niču "k'o pečurke posle kiše". Dakle, da, mogu da stanem na kratak odmor koji je i kada je svejedno potreban meni i putnicima i da za to vreme dopunim bateriju koliko mi je potrebno. Pazi i na ovo: koliko bi ti vremena uzeo odmor/kafa/obrok/šta god zajedno sa točenjem goriva? Više. Zašto? Pa zato što se punjenje električnih obavlja u isto vreme dok i tvoj odmor a zastarelih foailaca obično pre (ili posle) istog, te ili moraš gubiti više vremena ili skratiti odmor. Pritom je vožnja u električnim daleko prijatnija. Fosilci bukvalno smatraju bukom, vibracijama i trzanjem pri promeni stepena prenosa - kod električnih je sve daleko bolje. Na kraju krajeva, jeste, maratonac mazohista može stići od A do B za kreće vreme u fosilcu za puteve duže od oko 500 km ali (a) u svim ostalim slučajevima (više od 90% vremena) fosilci traže više čekanja i pažnje (točenje goriva traje više nego priključivanje na punjač na parkingu, fosilci malo-malo pa moraju da idu na "redovan" servis radi sanacije redovnih kvarova), (b) sa tolikim udaljenostima avion postaje bolja varijanta a električni, jer su ukupno jeftiniji, mogu da vam uštede novac i za to i (c) ako želite da uživate u samom putovanju (dakle nećete da idete avionom), sigurno ćete više uživati vožnjom električnog neko fosilca. Fosilci su otpadna tehnologija.
Podelite komentar
Ej
@BokiŠa
Elektro vozac smaras sa tom igrackom
Podelite komentar