Renault se definitivno oprašta od dizelaša i brze vožnje
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
El vozac je lazov koji iz samo njemu poznatih razloga pise svoje neistine i osobna misljenja. Najveca laz koju pise je da su el u svemu bolji al to jednostavno nije istina i zato cu nastavit pisat da je LAZOVCINA, objektivno ima i dobre i lose strane ni jedna od navedenih tehnologija nije najbolja!
Dušan
He he. Nema veze što ja svoj Reno clio ne smem da vozim brže od 160, al mi je jako drago što može da zviždi 200 tj svi ti novi će moći da mi gledaju u auspuh!
Konstruktor
Jasno je da se usklađuje brzina potrebama električnih vozila, ne treba biti inženjer da bi se to shvatilo. Bezbednost je izgovor.