Francuski Renault još jedan je svetski proizvođač automobila koji odustaje od proizvodnje dizel motora.
Direktor te kompanije Luka de Meo potvrdio je da Renault prestaje da ulaže u razvoj nove generacije dizelaša. On je dodao i da će postojeći dCi motori biti prilagođeni, da bi mogli da zadovolje strože standarde emisije izduvnih gasova.
Renault je i pre zvaničnog objavljivanja ove odluke bio na putu "izbacivanja" dizelaša iz svoje ponude, pa su tako neki modeli već izgubili svoje dizel verzije. Istim putem krenula je i rumunska Dacia, koja svoju najnoviju generaciju modela Sandero i Logan ne nudi sa dizel motorima, prenosi Klix.
Kao Volvo
Ovoj odluci francuskog proizvođača prethodila je još jedna, koji su mnogi ocenili kao odluku koja se baš i neće svideti pravi ljubiteljima "mirisa benzina i spaljenih guma".
Na tragu poteza koji je prvi povukao Volvo, kompanija Renault je donela odluku da će elektronski ograničiti brzinu svojih novih automobila na 180 kilometara na sat. Ta odluka će se, takođe, odnositi i na modele rumunske Dačije.
Novi modeli će imati automatski sistem kontrole brzine - Safety Coach, koji će prilagođavati ograničenje brzine prema lokalnim zakonima, u zavisnosti od zemlje do zemlje, uzimajući u obzir različite aspekte, kao što su kvalitet puteva i lokalno vreme.
Bezbednost na prvom mestu
Volvo je maksimalnu brzinu svojih novih automobila još prošle godine ograničio na 180 km/h. Švedska kompanija se zbog toga našla na meti kritika, ali je tada saopštila da je spremna i da izgubi određeni broj kupaca ukoliko će takva odluka spasiti živote.
Na većini evropskih auto-puteva maksimalna brzina kretanja je ograničena na 130 kilometara na sat.
Video: Snimak vožnje u suprotnom smeru na putu Novi Sad-Subotica: Potpuno odsustvo osećaja za tuđe živote
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Konstruktor
Jasno je da se usklađuje brzina potrebama električnih vozila, ne treba biti inženjer da bi se to shvatilo. Bezbednost je izgovor.
Podelite komentar
Roki
El vozac je lazov koji iz samo njemu poznatih razloga pise svoje neistine i osobna misljenja. Najveca laz koju pise je da su el u svemu bolji al to jednostavno nije istina i zato cu nastavit pisat da je LAZOVCINA, objektivno ima i dobre i lose strane ni jedna od navedenih tehnologija nije najbolja!
Podelite komentar
Dušan
He he. Nema veze što ja svoj Reno clio ne smem da vozim brže od 160, al mi je jako drago što može da zviždi 200 tj svi ti novi će moći da mi gledaju u auspuh!
Podelite komentar