vucicu okupi ekipu najboljih inzinjera i napravi najjeftiniji elektricni yugo!tvornicu imate lithium imate drugi ste u svijetu po tom pitanju!i bit ces jaci od tita napravi to imas sve uvjete i najbolje trziste ,europa je tu pored vas,znaci troskovi prijevoza minimalni!
Jugo sa tom opremom kao i Jugo GVX za američko tržište nisu kod nas mogli imati tu opremu jer bi auto bio preskup za nas. Osim toga konkurencija i zdravo tržište ima uticaj. Kod nas Zastava nije bila ugrožena zbog ogromnih carina na uvozna vozila. Takođe ta oprema se nije proizvodila uošte kod nas, već u zemljama izvoza. Recimo veliki plastični farovi su iz Amerike uvezeni kako bi se ponudili samo za njinovo tržište. Kod nas je zalutao poneki, pa su ljudi imali muku da zamene far jer je bio jednokratni, a nosač fara nije bio isti.
Zasto juga i keca posmatrate sa ove vremenske distance, posmatrajte ga od pre 40 godina. Za to vreme su bili korektni. Znate li da je kec bio auto godine u Evropi. Kec je prvi lansirao hedzbek varijantu koju su kasnije svi prihvatili a i danas je najrasprostranjenija. Sto se opreme tice, to je u to vreme tako bilo. Zasto Zastava nije napredovala to je druga tema.
Ne razumem toliko negativnih komentara za yugo, možda je sve u njemu bilo malo skromnije kvaliteta u odnosu na strana vozila ali ja sam 91, kupio novog, 73 000 prešao a nikad nije stao, redovno menjao ulje, jedan put menjana lamela, razvodna kapa i par puta svećice i to su sve popravke, crevo iberlaufa nije izbacivano tako da mislim da je više do vlasnika nego do auta ali iskustva su različita, svako vreme nosi svoje, 7 puta je video Grčku a naše planine i banje ne brojim, prodao sam ga u besprekornom stanju.
Oprema
Najjača, dodatna oprema, su bile patike u prtljažniku.Šala na stranu, jedan mali auto, sa elektro motorom bi bio idealan.
Podelite komentar
mauro
vucicu okupi ekipu najboljih inzinjera i napravi najjeftiniji elektricni yugo!tvornicu imate lithium imate drugi ste u svijetu po tom pitanju!i bit ces jaci od tita napravi to imas sve uvjete i najbolje trziste ,europa je tu pored vas,znaci troskovi prijevoza minimalni!
Podelite komentar
Y3
Ovaj dečko kao da sedi na onom psu sa slike, a ne na dečijem sedištu :)
Podelite komentar
Boki
Jugo sa tom opremom kao i Jugo GVX za američko tržište nisu kod nas mogli imati tu opremu jer bi auto bio preskup za nas. Osim toga konkurencija i zdravo tržište ima uticaj. Kod nas Zastava nije bila ugrožena zbog ogromnih carina na uvozna vozila. Takođe ta oprema se nije proizvodila uošte kod nas, već u zemljama izvoza. Recimo veliki plastični farovi su iz Amerike uvezeni kako bi se ponudili samo za njinovo tržište. Kod nas je zalutao poneki, pa su ljudi imali muku da zamene far jer je bio jednokratni, a nosač fara nije bio isti.
Podelite komentar
Doossan
Zasto juga i keca posmatrate sa ove vremenske distance, posmatrajte ga od pre 40 godina. Za to vreme su bili korektni. Znate li da je kec bio auto godine u Evropi. Kec je prvi lansirao hedzbek varijantu koju su kasnije svi prihvatili a i danas je najrasprostranjenija. Sto se opreme tice, to je u to vreme tako bilo. Zasto Zastava nije napredovala to je druga tema.
Podelite komentar
Sd
Ne razumem toliko negativnih komentara za yugo, možda je sve u njemu bilo malo skromnije kvaliteta u odnosu na strana vozila ali ja sam 91, kupio novog, 73 000 prešao a nikad nije stao, redovno menjao ulje, jedan put menjana lamela, razvodna kapa i par puta svećice i to su sve popravke, crevo iberlaufa nije izbacivano tako da mislim da je više do vlasnika nego do auta ali iskustva su različita, svako vreme nosi svoje, 7 puta je video Grčku a naše planine i banje ne brojim, prodao sam ga u besprekornom stanju.
Podelite komentar
Vecx
Yugo zakon
Podelite komentar
Dex
@Vecx
Ko nije u jugu .... taj nije ni za juga
Podelite komentar
Rollingman
I onda i sad mi smo bili kupci druge klase!
Podelite komentar