Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
1111
Na pocetku treba. Da bude jasno da kaucuk koriste samo za kamionske i avionske gume i to jedan deo. Ni u kom slucaju nije cela guma od kaucuka. Automobilske gume nemaju u sebi ni grama kaucuka. Gume koje imaju kaucuk mogu da se seku (sara) i da se ponovo nalepe vulkaniziranom gumom.(kamionske gume i gume aviona). Za razliku od njih automobilske gume se seku i prave Se gumene plate ili vec neki drugi produkt koji nije zahtevan. Jednom Vulkanizirana guma je mrtav proizvod koji se ne moze reciklirati otopiti ili ponovo naliti.
Fifi
Samo da ne bude nestasica felni...
Ćuj baa!
Pa posadite drvo kaučuka na Marsu!