Broj javnih punjača za električne automobile raste iz dana u dan

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Uki
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roki

    03. maj 2021 | 19:26

    El vozac LAŽEŠ!

  • Mile

    23. april 2021 | 06:26

    Vatrogascima je bilo potrebno četiri sata i više od 30.000 litara vode kako bi ugasili požar, a s obzirom na to da baterija Tesle nije prestajala gorjeti, prisiljeni su bili kontaktirati Tesla Motors za savjet. Ovo postavlja ozbiljno pitanje o sigurnosti električnih vozila u slučaju nesreće jer puknuće litij-ionske baterije općenito, može dovesti do požara. Istini za volju, i benzin je također izuzetno zapaljiv, no za razliku od proizvođača električnih automobila, proizvođači tradicionalnih automobila imaju mnogo više iskustva po tom pitanju. A, ovo nije prvi takav incident. Dogodila su se najmanje već 23 sudara povezana s Teslinom autonomnom značajkom, koja su pod istragom Nacionalne uprave za sigurnost prometa na autocestama, ali prva nesreća sa smrtnim ishodom u kojem na vozačevom mjestu nije bilo vozača. Kompanija je nekoliko puta već prethodno upozorila kako Autopilot nije potpuno autonomni sustav i da još uvijek zahtijeva stalnu pažnju na cesti prilikom korištenja. "Tu pozornost Tesla provjerava samo jednim senzorom na upravljaču, čime je ostavljen prostor za zloupotrebu", upozorio je američki Nacionalni odbor za sigurnost prometa još prošle godine. Istraga o nesreći u kojoj su poginule dvije osobe još uvijek traje.

  • Roki

    22. april 2021 | 20:32

    el vozac LAZES!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA