Zašto Francuzi vraćaju klasične brzinomere u "tristaosmicu"?
Pandemija virusa kovid 19 značajno je povećala potražnju za poluprovodničkim čipovima, sa kojom proizvođači i dobavljači ne uspevaju da održe korak.
Nestašica čipova je već izazvala poremećaje u proizvodnji Peugeota 308, u pogonima u francuskom Sošou, a proteklih meseci je naterala i mnoge druge kompanije, među kojima i Ford i Volkswagen, da privremeno obustave ili smanje proizvodnju automobila u pogonima širom sveta.
Zbog toga je, nedavno formirani gigant Stellantis (nastao spajanjem Fiat-Chryslera i francuske PSA grupe), najavio povratak analognim brzinomerima u aktuelnoj gami Peugeot 308 modela.
Klasični brzinomeri će u Peugeot 308 početi da se ugrađuju najkasnije krajem maja, saopštila je fabrika, dok će čipove koji su prethodno nabavljeni sačuvati preusmeriti na ugradnju u digitalne komandne table najpopularnijih modela, kakav je krosover SUV Peugeot 3008.
Inače, proizvodnja aktuelnog Peugeota 308, koji je prošle godine prodat u oko 98.000 primeraka, bi do jeseni trebalo da bude okončana, prenosi SEEbiz. Nova generacija tog modela, opremljena digitalnim brzinomerima, će se proizvoditi u fabrici u Miluzu.
Francuska televizija LCI je objavila da Peugeot razmišlja o popustu od 400 evra na automobile sa analognim instrumentima, ali iz Stellantisa nisu komentarisali tu informaciju.
Video: Celu kuću spakovao u jedan pikap: Jedna samo stvar da se otkači u vožnji, desila bi se tragedija!
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
sad bas
necu da ga kupim
Podelite komentar