Zašto Francuzi vraćaju klasične brzinomere u "tristaosmicu"?

Pandemija virusa kovid 19 značajno je povećala potražnju za poluprovodničkim čipovima, sa kojom proizvođači i dobavljači ne uspevaju da održe korak.
Nestašica čipova je već izazvala poremećaje u proizvodnji Peugeota 308, u pogonima u francuskom Sošou, a proteklih meseci je naterala i mnoge druge kompanije, među kojima i Ford i Volkswagen, da privremeno obustave ili smanje proizvodnju automobila u pogonima širom sveta.

Zbog toga je, nedavno formirani gigant Stellantis (nastao spajanjem Fiat-Chryslera i francuske PSA grupe), najavio povratak analognim brzinomerima u aktuelnoj gami Peugeot 308 modela.
Klasični brzinomeri će u Peugeot 308 početi da se ugrađuju najkasnije krajem maja, saopštila je fabrika, dok će čipove koji su prethodno nabavljeni sačuvati preusmeriti na ugradnju u digitalne komandne table najpopularnijih modela, kakav je krosover SUV Peugeot 3008.
Inače, proizvodnja aktuelnog Peugeota 308, koji je prošle godine prodat u oko 98.000 primeraka, bi do jeseni trebalo da bude okončana, prenosi SEEbiz. Nova generacija tog modela, opremljena digitalnim brzinomerima, će se proizvoditi u fabrici u Miluzu.

Francuska televizija LCI je objavila da Peugeot razmišlja o popustu od 400 evra na automobile sa analognim instrumentima, ali iz Stellantisa nisu komentarisali tu informaciju.
Video: Celu kuću spakovao u jedan pikap: Jedna samo stvar da se otkači u vožnji, desila bi se tragedija!
(Telegraf.rs)
Video: Na ovom Lenovo laptopu se ekran razvlači ovim pokretom ruke
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
sad bas
necu da ga kupim
Podelite komentar