Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Saša
šta se dešava sa starim polovnjacima koji imaju ugradjen plin i koji nemaju uopšte loših izduvnih gaxova a stari su i 30tak godina.Takva je TOJOTA COROLA auto nad nad autima.Nikad stala ,nikad u kvaru, nikad da ne upali iz prve po bilo kom vremenu. Ljudi, to nije samo auto nad autima TO JE VERAN PAS.
Joban
Dobro je porediti i8 kog ima 50 000 i punto kog ima par miliona primeraka. A cenovno kolika je razlika
Boki
Ne znam kako auto star 8 godina ne prolazi. Znači da pipnut nije oko održavanja. Mi vozimo 15 - 20 godina stara vozila i ko god je malo posvetio pažnju prolazi po svim kriterijumima...