Šta je sve Yugo nudio Amerikancima: Mala potrošnja, otvaranje haube iz kabine, signalne lampice...

   ≫ 
  • 13

Izvoz i prodaja Yuga u Sjedinjenim Američkim Državama jedan je od najvećih izvoznih poduhvata kragujevačke fabrike Crvena Zastava i jugoslovenske industrije upošte. Zbog toga i danas predstavja temu koja se često pominje.

A ovde je pominjemo zbog zanimljivog promotivnog filmu, koji se ovih dana pojavio na Jutjubu, koji otkirva način na koji je Yugo predstavljen Amerikancima.

Video, namenjen obuci prodavaca i radnika u Yugo salonima širom SAD, upućuje na sve ono što bi trebalo da istaknu kao glavne prodajne adute malog automobila i tako ga učine privlačnim potencijalnim kupcima.

Yugo je predstavljen kao najjeftiniji novi auto na tržištu, čiji su neki od glavnih aduta jeftino održavanje, pouzdanost i niska potrošnja goriva.

Amerikancima je ponuđen osnovno GV model sa 1.1 motorom i 55 konjskih snaga, kao i "sportska" GVX verzija koju je pokretao 1.3 EFI motor sa 65 "konja".

Jača verzija je imala petostepeni menjač, kvalitetnija sedišta i tapecirung i atraktivniju spoljašnost, koju su odlikovali širi branici i bočne lajsne, drugačiji pokazivači pravca i drugi detalji.

Yugo 45, Jugo, 40 godina od pocetka proizvodnje Ilustracija: Nikola Jovanović Foto: Wikipedia

Amerikancima je Yugo reklamiran kao auto koji će ih ponovo upoznati sa pojmom osnovonog prevoznog sredstva, zbog čega je u reklamnoj kampanji upoređivan sa legendama automobilske istorije prvim Fordom Model T i Volkswagenovm "bubom".

Budući prodavci su na obuci iz filma mogli da nauče da Yugo kupcima u "standardnoj opremi" nudi otvaranje haube iz kabine, brojne signalne lampice, klimatizaciju, odnosno ventilaciju... i brojne druge kvalitete jugoslovenske tehnologije, koje možete videti u videu iznad.

Video: Yugo, yugo moja tugo: Domaći auto kojeg smo voleli, mrzeli, a pre svega vozili

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Boki

    16. april 2021 | 12:39

    Jugo za američko tržište je imao sasvim korektnu dodatnu opremu, bio je u tom najjačem paketu vrlo zanimljiv automobil. Imao je svetla za maglu, servo volan, klima uređaj, automatski menjač, 1.3 motor sa naprednim mpi ubrizgavanjem...

  • 534

    16. april 2021 | 12:42

    I jednokratne ručkice za otvaranje prozora. Ko nije imao jednu u rezervi nije mogao da zatvori prozor nakon vožnje.

  • Harun

    16. april 2021 | 16:08

    Jugo je bio jedan od boljih automobila..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA