Atraktivni "mešanac" klasa: Citroën predstavio novi luksuzni krosover C5X

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Majkl Džondar

    13. april 2021 | 18:25

    Baš mi se sviđa. Nisam ni sumnjao od Citroena. Jedni od retkih koji prave nešto drugačije automobile.

  • Boki

    13. april 2021 | 11:04

    Ne sviđa mi se ova kombinacija limuzine, hečbeka i krosovera. Motor 1.6 je loš osim ako nije nešto potpuno novo. Neka ga spuste na zemlju, stave dizel motor i možda će biti nešto od njega.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA