Sportska linija Škode Octavije
Nakon što se avanturistički Scout paket opreme "odomaćio" na nekoliko Škodinih modela, češki proizvođač automobila sada svoje modele polako oprema i u sportskom duhu, predstavljajući Sportline paket, kao pristupačniju alternativu čistokrvnoj RS verziji.
Prvi model u tom izdanju bio je nedavno predstavljeni električni SUV Eniaq iV, a uskoro na tržište stiže i popularna Octavia, aktuelne četvrte generacije. U odnosu na "običnu" verziju, Octavia Sportline se razlikuje uglavnom po "kozmetičkom tretmanu".
Automobil, dostupan kako u liftbek, tako i u karavan verziji, dobio je nove naplatke od 18 inča, novi prednji spliter, drugačiju masku hladnjaka, difuzor vazduha pozadi, kao i crne detalje i oznake.
Enterijer je obogaćen klavir-lak finišem koji je implementiran na instrument-tabli, a tu je i sportski volan, kao i sportska sedišta, presvučena Škodinim Thermoflux materijalom. Na centralnoj konzoli se nalazi displej infotejnment sistema, dijagonale 10 inča, osetljiv na dodir, koji podržava Android Auto i Apple CarPlay.
Što se tiče "mehanike", Octavia Sportline se opciono može opremiti DCC - Dynamic Chassis Control sistemom kao i adaptivnim amortizerima, a kupcima je na raspolaganju i široka paleta pogonskih jedinica, kako benzinaca, tako i dizel, pa i PHEV i CNG (metan).
Ponuda startuje 1,5-litarskim TSI motorom od 150 KS i 250 Nm uz koji se isporučuje 6-stepena manuelna transmisija ili opcioni 7-stepeni DSG menjač, uz koji tada stiže i 48-voltni električni sistem. Sledeća "stepenica" je 2,0-litarski TSI od 190 "konja" i 320 Nm sa 7-stepenim DSG menjačem i 4x4 pogonom.
Dizel ponudu zadovoljava jedan motor - 2,0-litarski TDI agregat u verzijama snage od 115 KS, 150 i 200 "konja". Tu je i plug-in hibrid (PHEV) sa 1.4 TSI motorom i elektromotorom, snage 204KS i 350 Nm, dok je za neka tržišta ponuđen i Octavia G-TEC model sa pogonom na metan (CNG) čiji motor oslobađa 130 konjskih snaga.
(Telergaf.rs/TopSpeed)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.