Samo petnaestak dana nakon što je Ford objavio da uskoro, posle skoro pune tri decenije, definitivno obustavlja proizvodnju svog modela Mondeo, pojavila se informacija o novom Escortu.
Mnogi će se, verovatno, zapitati "Otkud sad Escort?", znajući da je taj model "penzionisan" još 2002. godine, pošto je prethodno 1998. lansiran njegov naslednik Focus.
To je, naravno, tačno, s tim što je američki automobilski gigant odlučio da ime Escort vrati u život 2014. godine, dajući ga svom kompaktnom sedanu nastalom na platformi Focusa druge generacije, namenjenom kineskom tržištu.
"Kineski" Escort je prvi redizajniran imao 2018. godine, a Ford ovih dana predstavio njegovo drugo obnoviljeno, restilizovano i modernizovano izdanje. Iako i dalje koristi istu, sedam godina staru osnovu, automobil je ovoga puta zaista pretrpeo velike promene.
Aktuelna modernizacija, osim "osvežavanja" spoljašnjeg izgleda, u unutašnjosti je donela novu, potpuno digitalizovanu komandnu tablu, koja se "proteže" i na centralnu konzolu. Zahvaljujući tome, poslednjih dana su česti komentari da unutrašnjost "kineskog" Escorta izgleda bolje nego kod aktuelnog evropskog Focusa.
Novi Ford Escort je sedan dugačak 4.630 milimetara, za čiji pogon je zadužen samo jedan benzinski motor zapremine 1,5 litara sa 122 konjske snage.
Ipak, i pored siromašnog izbora pogona, nema sumnje da bi ovaj model našao put do kupaca, kada bi Ford odlučio da ga plasira na siromašnija evropska tržišta, kao što je naše.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Miodrag iz Peći
Preslikani FIAT Tipo pre kros restilinga.
Podelite komentar
Stojko
Volim Fordova vozila ali ovo je Lada dizajn...
Podelite komentar