има ту више ставки. јесте дуговечан, уз одржавање итд. али квалитет вожње, стојиш на семафору љети, оно ронда, увијек мануелац, стално по граду шалтај тамо овамо. та кола имају лош интеријер, свашта нешто... ја сам скоро возио неки мали Хјундаи, ништа не чујеш, аутоматика, опуштање...
Ljudi da se ne zavaravamo, automobili na našim oglasima su jeftini nego u Nemačkoj iz koje se 80% automobila uvozi. Sve ovo kod nas i zemljama u okruženju su Automobili koji su prešli preko pola miliona, i koji su negde bili u udesu. Naši ih kupe našminkaju vrate kilometre na 170000-210000 i na prodaji.
Ima isto konja kao i kad je izasao iz fabrike jer svaki TDI koji dozivi 700 000km imao je barem 3 polugeneralne( osvezavanje, kako vlasnici kazu:) i makar 2 generalne - tako da je kao nov....
Neunistivo ako se poznaje i odrzava na pravi nacin ovaj motor prelazi cudo km. Ali uglavnom ova vozila promene po 10 vlasnika tokom svog veka i razni susteri ga popravljaju tako da imamo razne price i iskustva.
Pitanje je da li je ikada imao tih obećanih 112 ks. Treba proveriti snagu fabričkog motora, ali nakon servisa koji je fabrika predvidela, ne sa nekim polusintetičkim uljem i sa jeftinim kaiševima... Svaka sitnica utiče na gram snage i kad se više tih malih stvari sabere lagano se izgubi 20%.
Mislim da je tdi pd sistem malo dosta komplikovaniji od jtd(unijet 8v) motora... Iako su i jedan i drugi extra, mozda i dva najbolja dizel motora pored 2.0 hdi i bmw-ov m47
тетак
има ту више ставки. јесте дуговечан, уз одржавање итд. али квалитет вожње, стојиш на семафору љети, оно ронда, увијек мануелац, стално по граду шалтај тамо овамо. та кола имају лош интеријер, свашта нешто... ја сам скоро возио неки мали Хјундаи, ништа не чујеш, аутоматика, опуштање...
Podelite komentar
Milan
Ljudi da se ne zavaravamo, automobili na našim oglasima su jeftini nego u Nemačkoj iz koje se 80% automobila uvozi. Sve ovo kod nas i zemljama u okruženju su Automobili koji su prešli preko pola miliona, i koji su negde bili u udesu. Naši ih kupe našminkaju vrate kilometre na 170000-210000 i na prodaji.
Podelite komentar
Jo
Ima isto konja kao i kad je izasao iz fabrike jer svaki TDI koji dozivi 700 000km imao je barem 3 polugeneralne( osvezavanje, kako vlasnici kazu:) i makar 2 generalne - tako da je kao nov....
Podelite komentar
159
Pa ima mozda tih 700 000 uz 2-3 osvjezavanja motora,bar dvije turbine i ko zna sta jos.Pa imam ja njih oko sebe mnogo sto ih voze.Samo JTD🥇🏆
Podelite komentar
Mqx
Neunistivo ako se poznaje i odrzava na pravi nacin ovaj motor prelazi cudo km. Ali uglavnom ova vozila promene po 10 vlasnika tokom svog veka i razni susteri ga popravljaju tako da imamo razne price i iskustva.
Podelite komentar
Vuk
Polako se vraćam benzinu, nikada više dizelaš.
Podelite komentar
Boki
Pitanje je da li je ikada imao tih obećanih 112 ks. Treba proveriti snagu fabričkog motora, ali nakon servisa koji je fabrika predvidela, ne sa nekim polusintetičkim uljem i sa jeftinim kaiševima... Svaka sitnica utiče na gram snage i kad se više tih malih stvari sabere lagano se izgubi 20%.
Podelite komentar
Miki
Vratite mu kilometrazu na 180000 i prodajte u Srbiji uz naznaku NOV NOV NOV
Podelite komentar
Mix
Volksvagenov TDI 1.9 je najbolji motor ikad napravlje u autoindustriji..
Podelite komentar
Boki
@Mix
Mene iz iskustva vuče samo JTD. Čak kad bi kupio neki i bolji auto tipa vw, saglasio bi se sa JTD-om unutra a sve drugo moze vw
Podelite komentar
Kimi
Tu je Fiatov JTD broj 1. Najbolji dizel ikad napravljen, po istraživanjima.
Podelite komentar
Jovan
@Kimi
A vw 1.6 dizel iz g2
Podelite komentar
Map
@Kimi
Fijat je dobar ali u odnosu na vw prekomplikovan
Podelite komentar
0000
@Kimi
Mislis zato sto taj motor nadzivi fiat a koji je djubre, nije los jtd ali TDI je zakon
Podelite komentar
Nidza
@Kimi
Mislim da je tdi pd sistem malo dosta komplikovaniji od jtd(unijet 8v) motora... Iako su i jedan i drugi extra, mozda i dva najbolja dizel motora pored 2.0 hdi i bmw-ov m47
Podelite komentar