Automobilska legenda ipak ne menja ime: Marketinški "aprililili" Volkswagena
Nemački proizvođač automobila Volkswagen (VW) neće promeniti ime svog ogranka u SAD u "Voltswagen Amerika", a vest koju su u utorak preneli brojni američki mediji bila je marketinška prvoaprilska šala, saopštila je ta kompanija.
Saopštenje o promeni imena, koje je Volkswagen objavio u utorak, osmišljeno je u duhu svetskog dana šale 1. aprila, kako bi se skrenula pažnja na lansiranje potpuno električnog SUV modela ID.4, naveo je Majk Tolbert, portparol VW-a u Sjedinjenim Državama, prenosi CNBC.
Očekuje se da će kompanija objaviti naknadno saopštenje u kojem će objasniti marketinšku strategiju, prenosi ta američka televizija pozivajući se na izvor upoznat sa planovima.
Ugledni poslovni list Wall Street Journal prvi je, u utorak, objavio vest da VW menja ime svog ogranka u SAD u "Voltswagen", pozivajući se na portparola u sedištu kompanije u Volfsburgu. Vest su preneli brojni mediji u svetu, regoinu i našoj zemlji.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.