Evropa sve više vozi "na baterije": Šta nam pokazuje aktuelna lista najpopularnijih automobila?

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roki

    27. mart 2021 | 13:07

    Ima bolja varjanta ako bas pitas a ona je da budes realan i da ne lazes ili ne ulepsavas cinjenice. Svi dobro znamo i prednost i mane kako fosilnih tako i ev sad je samo upitno tko je sto voljan trpit...

  • Liquid energy

    25. mart 2021 | 19:16

    Kako god i dalje se proda 7 - 8 puta više fosilaca nego baterijaša...

  • Battery Master

    25. mart 2021 | 15:16

    Čekamo ga... Njegovo mišljenje...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA