Audi najavio, Volkswagen potvdio: Golf "dizelaš" broji poslednje dane...

 ≫ 

Komentari

  • Milan M

    23. mart 2021 | 10:30

    Infra struktura neće moći da izdrži punjenje automobila u kućnim uslovima zamislite kada se cela Evropa vrati sa posla i ušteka svog ljubimca u garaži , koja bi to elektro mreža izdržala ?Brzi punjači to rade za 45min ali zamislite red od 7 hiljada automobila na jednom punjaču . Za Srbiju bi bilo pametno da odpočne planove za izgradnju nuklearne centrale , žalosno , ali Francuska ih ima 58 .Mislim da smo ipak daleko 30- 50 godina od izbacivanja sus motora iz saobraćaja

    • 23. mart 2021 | 19:44

      Elektro-vozač

      @Milan M

      Red od 7 hiljada automobila na jednom punjaču? Teško da ima potrebe da zamišljam. Sličnih redova pred praznim pumpama se sećam, ne moram da zamišljam. Kod kuće se uglavnom puni noću kada je ostala potrošnja manja pa to i nije toliki problem kao što ti misliš. Ako imaš kapaciteta da držiš uključen fen za kosu celu noć, recimo, imaš i dovoljno da dopunjuješ prosečne potrebe vožnje.

    • 24. mart 2021 | 08:31

      Ilova RS

      @Milan M

      Nisi u pravu. Nikakva bitnija promjena neće se osjetiti.recimo prije 50, 60 godina. Nije bilo puno uredjaja na struju. Sijalice. Radio. Poneki tv. A sada u svakog puna kuća elekričnih uredjaja. Pa tramvaji. Pa ulična rasvjeta.pa reklame. Itd. I nema nikakvog problema. Sve fukcioniše. A punjači će biti usavršeni, puniće auta za 10 do 15 minuta.

  • RashaNS

    23. mart 2021 | 10:22

    A baterije u električnim automobilima su ekološke? Jeste li gledali kreš testove elektro automobila?

    • 23. mart 2021 | 14:12

      Elektro-vozač

      @RashaNS

      1. Nisu ekološke ali su ukupno čistije od bilo koje druge, pogotovo fosilne tehnologije. Za sada nema bolje. 2. Naravno. Daleko su bezbedniji jer nema bloka motora zastarele tehnologije da prenese udarac na kabinu pa je udarac bolje ublažen, baterija sama pomaže kod bočnih sudara, ne izliva se i nikada nije eksplozivna na način na koji su to goriva. Ako aludiraš na (ne)ekologiju toga seti se prosutog goriva, izliva iz tankera i crpnih stanica i ostalog - sudari nisu ni potrebni. Zatim se seti svih delova koje je potrebno često menjati fosilcima pod paravanom "redovno održavanje" i otpad koji oni prave (staro ulje, filteri, kočnice i mnogo toga drugog).

  • Dik

    23. mart 2021 | 08:24

    ... ovi stari dizeli će kod nas završiti jer to je naš standard !

  • Прле

    23. mart 2021 | 06:51

    Нове време долази! Нашим старима је било тешко да седну у воз и возе се, било им је више нормално да седе у кочијама и да их вуче коњ!

  • Mašinista

    22. mart 2021 | 15:28

    Što bi razvijali nove motore kad su ovi sasvim dobri? Samo će ih usavršavati sve dok postoji prostor za to.

    • 22. mart 2021 | 20:53

      Elektro-vozač

      @Mašinista

      Naprotiv, toliko nisu dobri da im nema pomoći.

    • 24. mart 2021 | 12:42

      Elektro-vozač

      @Mašinista

      Nemojte mi verovati na reč. Proizvođači fosilaca su već više puta "kukali" kako im nije moguće da sada zastarelu tehnologiju usavrše za postizanje novih zahteva. Druga strana priče je da svet više ne želi fosilna goriva i ono što iz njih proizilazi a za kopneni saobraćaj već imamo daleko bolje rešenje, na ostalom se radi.

    • 24. mart 2021 | 17:12

      Elektro-vozač

      @Mašinista

      Pre nego što se neko doseti da pocmizdri o tome kako su novi zahtevi zapravo prestrogi: poenta je u tome da ih električni već odavno ispunjavaju, a bolji su i mogu biti dalje unapređeni. Fosilci su fosili, samo to neki još neće javno da priznaju čak i ako znaju. Surovo možda, ali istinito.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA