Audi najavio, Volkswagen potvdio: Golf "dizelaš" broji poslednje dane...
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milan M
Infra struktura neće moći da izdrži punjenje automobila u kućnim uslovima zamislite kada se cela Evropa vrati sa posla i ušteka svog ljubimca u garaži , koja bi to elektro mreža izdržala ?Brzi punjači to rade za 45min ali zamislite red od 7 hiljada automobila na jednom punjaču . Za Srbiju bi bilo pametno da odpočne planove za izgradnju nuklearne centrale , žalosno , ali Francuska ih ima 58 .Mislim da smo ipak daleko 30- 50 godina od izbacivanja sus motora iz saobraćaja
RashaNS
A baterije u električnim automobilima su ekološke? Jeste li gledali kreš testove elektro automobila?
Dik
... ovi stari dizeli će kod nas završiti jer to je naš standard !