"Francuski Golf" lavljeg srca: Ovo je novi Peugeot 308
Nova, treća generacija popularnog Peugeotovog modela 308, prema očekivanjima, vizuelno je usaglašena sa ostatkom game aktuelnih modela, što će reći da je prednji deo dobio veoma atraktivan izgled - veliki gril, izdužene svetlosne grupe i vertikalna LED dnevna svetla.
Ono što je još važnije jeste da je EMP2 platforma na kojoj se nalazi, omogućila i za 55 milimetara veće međuosovinsko rastojanje, a i sam automobil je duži za nekih 110 milimetara od prethodnika. Uz visinu koja je manja za 20 milimetara, nova generacija izgleda znatno agresivnije i više sportski.
Što se tiče pogonskih jedinica, Peugeot je tu prilično izdašan, te je novi 308 dobio kako 1,2-litarski trocilindarski benzinac od 110 ili 130 KS, tako i 1,5-litarski HDi dizel od 130 "konja". Uz njih, ponuđena je i plug-in hibrid verzija od 150 ili 180 KS koju čine četvorocilindarski turbo benzinac i elektromotor od 110 "konja".
Enterijer je takođe u skladu sa nedavno predstavljenim modelima ove marke, što će reći unapređenim i-Cockpit sistemom koji podrazumeva digitalnu instrumentaciju i veliki centralni displej infotejnment uređaja, osetljiv na dodir, dijagonale 10 inča.
Treba napomenuti i to da je novi 308 opremljen Drive Assist 2.0 sistemom koji je korak dalje ka autonomnoj vožnji, budući da ima i opciju detekcije vozila u mrtvom uglu, ali sada i na većim razdaljinama, zatim upozorenje na saobraćaj u zadnjoj polusferi, pomoć pri parkiranju od 360 stepeni, itd...
Interesantno je i to da je novi Peugeot 308 ujedno i prvi automobil ove francuske marke koji će poneti novi logotip, predstavljen nedavno.
Cene novog 308 za sada nisu poznate, ali se očekuje da će biti neznatno više u odnosu na odlazeći model. Kako je najavljeno, u prodajnim salonima širom Evrope trebalo bi da se pojavi krajem proleća ove godine.
(Telegraf.rs/TopSpeed)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.