Nemačka 2035. zabranjuje benzince i dizelaše, ali ne odustaje od SUS motora
"Nemačka mora da sačuva prednost koju ima u proizvodnji motora sa unutrašnjim sagorevanjem", ističe ministar saobraćaja te zemlje
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Alex
Pa Amerika prva treba da učini nešto jer 70% vozila ima motore veće od 2L. Tu je problem
Bobby
У Србији је нешто преко 70% лекетричне енергије добија из термолектрана на угаљ. Следећих 25 - 30 година, Србија неће моћи да значајније промени ову пропорцију. Стога је коришћење електро возила у Србији мит у истом том односу. Уместо избацивања чађи из ауспуха, то се помера на димњаке. Такође је чињеница да никаква батерија на данашњи дан, нема густину енергије коју имају фосилна горива. Нема и скоро је неће имати, уз то су претешке што произвођаче присиљава да праве компромисе на другим деловима возила. По свој прилици, чекање јефтиније литијум-јон батерије ће се претворити у исто што и чекање "Годоа". Из простог разлога што су резерве кобалта и никла (који као племенити и ретки метали чине обавезни део сваке литијум-јон батерије) врло ограничене. Стога је и разноразним европским и белосветским директивама наложена обавезна рециклажа оваквих батерија и она само из разлога ова два метала има смисла. Што се самог литијума тиче, пет пута је скупље добијати га из рециклже него из рудника. Горивна ћелија, решавање складиштења водоника у возилима, су много изгледнија варијанта. У свком случају треба захвалити свим корисницима електро возила на данашњи дан, јер они пре свега смањују тражњу за фосилним горивима и свакако добровољно учествују у "игри" нови "сеервис пак" је иза угла, како нас је Микрософт својевремено користио за своје "бета" пројекте у масовном тестирању.
Roki
Naravno da nisam ni najmanje frustriran, naprosto nemam zasto bit al ti ocito imas posto uporno pises svoj dnevnik lazi ili ako ti je draze iskrivljene istine. Ovde nema dovoljno mesta da ti se jedna po jedna stvar dokazuje a da zaboravljam tebi se ne moze nista dokazat. Nadmasio si samog sebe s lazi o punjenju ovo je tvoja najveca laz! Bravo za tebe vidim napredujes al nazalost u pogresnom smeru... Koliko god tupio ne mozes pobeci od istine i to te smeta pa pokusavas s lazima na silu nametnut neke svoje snove, fikciju, mastu ili sto vec al kao sto sam vec x puta napisao svatko zna za sebe a tvoje lazi su vec svi skontali i nemas nikakav kredibilitet posto nisi objektivan i ne zelis prihvatit realnost, procitaj informisi se naprimer o sirovinama koje znastvenici, strucnjaci predvidaju da ima dovoljno samo do 2050 iako to tebi nije nikakav problem i lako se resi, kao i sve druge probleme vezane za ev...