Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Kamadraž
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Džemaludin

    13. mart 2021 | 03:35

    Mercedes je zadnji auto koji bi kupio. A za ISTOČNO tržište se radi bofl i nekvalitetno. Ja sam kupio Opel Korsu, u salonu su mi rekli da haubu motora ne otvaram do 30000 km pređenih, otvorim je na 8000, NEMA ULJA u motoru...?!

  • Apatinac

    11. mart 2021 | 12:48

    Aman ljudi, to se desava kod svih proizvodjaca, onda te pozovu, daju auto da imas, provere, ako je potrebno zamene i vlasnik ne placa nista

  • Johan

    11. mart 2021 | 12:40

    I treba im tako kad hoce da im se kablovi i ostala oprema proizvodi u Srbiji i jos koje kuda sa jeftinom radnom snagom sad neka vide stace

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA