Naravno da postoje auto kuce i naravno da neskidaju km. I ima ih koji rade na posteno. Ali jedini je problem vama sto ta kola kostaju. Mali kilometri moraju da se plate. Pa ako vidite autobil istih karakteristika i slicnom kilometrazom a jedan kosta 10000 a drugi 12000, posmislite na ovo iz texta a ne na to da ovaj hoce da zaradi 3000 eura a ovaj 1000. Automobili do 150000 iz uvoza moraju da se plate a pogotovu ona do 100000. I verujete a i nemorate sistem provere postoji. Bitno je da znate gde kupujete od koga i kako su ta kola dosla tu gde jesu. Pozdrav od trgovca sve najbolje
Jedini način da se to proveri ako je auto iz uvoza je da se kontaktira servis u kome je auto održavan i vidi koja je kilometraža bila kada je auto poslednji put bio u tom servisu. Jednom rečju, skoro nikako nije moguće to proveriti.
Sta je bitno jel vracen sat ili nije. Alo pa dobar auto se prepozna imao on 100 ili 500 hiljada. Onaj od 100 moze biti truleks i u raspadnom stanju, a onaj od 500 moze biti da je odrzavan i da je sve sto treba zamenjeno. Toliko ljudi gone kompleksi da im auti imaju sto manje kilometara, da nikog vise ne interesuje da li je taj auto uopste legalan, da li je to taj auto uopste taj auto. Ne, najbitnije je da auto ima 130 hiljada kako bi mogli reci, e imam auto od 130 hiljada, sami sebe stvarajuci u mozgu da su sigurni. A to sto je taj auto od 130 hiljada vozio divljak koji za 130 hiljada nije ulje jednom zamenio, to nema veze.
Imao sam iskustva i sa malim i sa velikim kilometrazama, i uvek se svodi na ono, gde je auto bio, kod koga je auto bio, i za sta je auto sluzio!
Zato je bolje bilo kada je brojač imao 5 cifara meri samo do 99.999 i ne može niko da te vara, kilometraža je nepoznata i to je to, gledaš u kakvom je stanju auto, drugo te ne zanima.
Treba pregledati stanje auta a ne kilometrazu. Moze auto imati i 300.000km ali ako je redovno i pravilno odrzavan to nije nikakav problem. A moze imati i 80.000km a da mu je dusa izvadjena. Samo detaljan pregled i utvrditi cinjenicno stanje.
Ovo vi trebalo da se kažnjava zatvorom. Jer se radi o prevarama i po 2-3000 eura što je strašno. Ukradeš nešto od 100e ideš u ćorku, vratiš kilometražu u vrednosti od 2-3000e, nikom ništa. Katastrofa.
Baba
Naravno da postoje auto kuce i naravno da neskidaju km. I ima ih koji rade na posteno. Ali jedini je problem vama sto ta kola kostaju. Mali kilometri moraju da se plate. Pa ako vidite autobil istih karakteristika i slicnom kilometrazom a jedan kosta 10000 a drugi 12000, posmislite na ovo iz texta a ne na to da ovaj hoce da zaradi 3000 eura a ovaj 1000. Automobili do 150000 iz uvoza moraju da se plate a pogotovu ona do 100000. I verujete a i nemorate sistem provere postoji. Bitno je da znate gde kupujete od koga i kako su ta kola dosla tu gde jesu. Pozdrav od trgovca sve najbolje
Podelite komentar
Dejan
Nikako. Svakom je izvadjen DPF i vracena kilometraza . Samo su vozeni na autobahnu pa su ocuvanija vozila.
Podelite komentar
Grunf
Jedini način da se to proveri ako je auto iz uvoza je da se kontaktira servis u kome je auto održavan i vidi koja je kilometraža bila kada je auto poslednji put bio u tom servisu. Jednom rečju, skoro nikako nije moguće to proveriti.
Podelite komentar
Majkl Džondar
Znači obavezno pozovite prethodnog vlasnika jer onaj koji hoće da vas prevari sigurno će vam dati kontakt osobe od koga je nabavio auto.
Podelite komentar
Map
Ima li i jedan u Srbiji da je uvezen a da mu nije stelovana kilometraza, NEMA
Podelite komentar
Zasto
Sta je bitno jel vracen sat ili nije. Alo pa dobar auto se prepozna imao on 100 ili 500 hiljada. Onaj od 100 moze biti truleks i u raspadnom stanju, a onaj od 500 moze biti da je odrzavan i da je sve sto treba zamenjeno. Toliko ljudi gone kompleksi da im auti imaju sto manje kilometara, da nikog vise ne interesuje da li je taj auto uopste legalan, da li je to taj auto uopste taj auto. Ne, najbitnije je da auto ima 130 hiljada kako bi mogli reci, e imam auto od 130 hiljada, sami sebe stvarajuci u mozgu da su sigurni. A to sto je taj auto od 130 hiljada vozio divljak koji za 130 hiljada nije ulje jednom zamenio, to nema veze. Imao sam iskustva i sa malim i sa velikim kilometrazama, i uvek se svodi na ono, gde je auto bio, kod koga je auto bio, i za sta je auto sluzio!
Podelite komentar
Boki
Zato je bolje bilo kada je brojač imao 5 cifara meri samo do 99.999 i ne može niko da te vara, kilometraža je nepoznata i to je to, gledaš u kakvom je stanju auto, drugo te ne zanima.
Podelite komentar
Tony
Proverite na sajtu nekom stranom koliko neki auto iz uvoza vredi na primer u Nemackoj i sve vam bude jasno
Podelite komentar
Malac
Treba pregledati stanje auta a ne kilometrazu. Moze auto imati i 300.000km ali ako je redovno i pravilno odrzavan to nije nikakav problem. A moze imati i 80.000km a da mu je dusa izvadjena. Samo detaljan pregled i utvrditi cinjenicno stanje.
Podelite komentar
Zic
Ovo vi trebalo da se kažnjava zatvorom. Jer se radi o prevarama i po 2-3000 eura što je strašno. Ukradeš nešto od 100e ideš u ćorku, vratiš kilometražu u vrednosti od 2-3000e, nikom ništa. Katastrofa.
Podelite komentar
Aca T
Dodjite u Sabac.... Da vas naucimo da vracate a da niko ne provali!
Podelite komentar
Nis
@Aca T
Znamo svi da ste vi prvi u tome.
Podelite komentar
Tony
@Aca T
Znamo mi to zato ne kupujemo u Sabcu
Podelite komentar