Ovaj Porsche na struju bez problema "tera preko džombi": Predstavljen novi Taycan Cross Turismo
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
4x4
Tvoje neznanje kraja nema. El za sad nemaju resenje za offroad, mogu samo zamisliti kako struja radi u vodi i blatu... Prije nego ista pises provjeri i informisi se, na terenu u teskim uvetima baterije su ne efikasne a i ostat bez baterije u nekoj sumi nebi bilo idealno. Terenci na klasican pogon su osvojili citav svet od artikla, pustinja, brda itd... Kad sve to naprave i elektricni onda mozes pisat sto hoces a do tada ne mesaj se u nešto o cemu pojma nemas!
Dieselgate
Taycan je veoma brz, ali realno nijedan električni auto nije pogodan za off road upotrbu, kako zbog fiksnog prenosa tako i zbog male autonomije. Kada vozite po terenu 2 km šumskog puta je toliko zahtevno kao 10 km asfaltnog, a tamo gde nema nikakvog puta tu je i 500 m mnogo...