Ovaj Porsche na struju bez problema "tera preko džombi": Predstavljen novi Taycan Cross Turismo
Sedan Taycan nije više jedini potpuno električni automobil Porschea, pošto je upravo debitovao inovativni Taycan Cross. Novi univerzalni sportista podseća na koncept Mission E prikazan na Salonu automobila u Ženevi 2018. godine.
Ovaj automobil donosi vrhunske performanse, agilan pogon na sva četiri točka, visoku tehnologiju i komforno adaptivno vazdušno oslanjanje koje obezbeđuje beskompromisnu voznu dinamiku van asfalta.
Tu je i 36 milimetara više prostora za glave puntnika pozadi, velika zadnja vrata i 1.200 litara prtljažnog prostora, što sve ukupno čini Taycan Cross još svestranijim.
Taycan Cross se odlično uklapa u strategiju po kojoj bi do 2025. barem polovina novih automobila iz game trebala da ima isključivo električni pogon. Zato su i predstavljene četiri verzije sa Performance Battery Plus paketima koja imaju ukupni kapacitet od 93,4 kWh.
U ponudi će se tako naći Taycan 4 Cross Turismo od 380 "konja", koji uz "overbust" i Launch Cotrol dostiže i 476KS. Do "stotke" ubrzava za 5,1 sekundu i postiže maksimalnu brzinu od 220km/h. Tu je i Taycan 4S Cross Turismo od 490KS, ukupne snage 571KS i ubrzanja do 100km/h za 4,1 sekunde.
Ponudu širi Taycan Turbo Cross Turismo sa 460kW (625KS), tj. 500kW (680KS), sa ubrzanjem od 3,3 sekunde do 100km/h i elektronski ograničenih 250 km/h. Na samom vrhu je Taycan Turbo S Cross Turismo od 625KS, odnosno ukupno 761KS, ubrzanjem od 2,9 sekundi i maksimalnih 250km/h.
Zajedničko svim modelima je pogon na sva četiri točka, vazdušno oslanjanje i opcioni of-roud paket koji povećava klirens i do 30 milimetara. To znači da će Cross Turismo moći da se vozi i po makadamu, pa i težem terenu.
Uz nove Taycan Cross modele, Porsche je predstavio i posebnu dodatnu opremu u vidu zadnjih nosača za bicikle. Naravno, i te dvotočkaše pokreće električna energija, pošto se radi o modelim eBike Sport i eBike Cross.
Prodaja novih modela počinje na leto, a očekivana početna cena u Nemačkoj je 93.635 evra.
(Telegraf.rs/TopSpeed)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dieselgate
Taycan je veoma brz, ali realno nijedan električni auto nije pogodan za off road upotrbu, kako zbog fiksnog prenosa tako i zbog male autonomije. Kada vozite po terenu 2 km šumskog puta je toliko zahtevno kao 10 km asfaltnog, a tamo gde nema nikakvog puta tu je i 500 m mnogo...
Podelite komentar
4x4
Tvoje neznanje kraja nema. El za sad nemaju resenje za offroad, mogu samo zamisliti kako struja radi u vodi i blatu... Prije nego ista pises provjeri i informisi se, na terenu u teskim uvetima baterije su ne efikasne a i ostat bez baterije u nekoj sumi nebi bilo idealno. Terenci na klasican pogon su osvojili citav svet od artikla, pustinja, brda itd... Kad sve to naprave i elektricni onda mozes pisat sto hoces a do tada ne mesaj se u nešto o cemu pojma nemas!
Podelite komentar