Lična karta auta sa vraćenom kilometražom: Polovnjak, dizelaš iz Nemačke, stariji od 5 godina
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Gradjanin
Svako ko kupuje polovan auto posebno iz inostranstva kupuje sa vracenom kilometrazom.zato prvo kod majstora pa pare.bitno je u kakvom je stanju auto.
DRagutin
Imam par drugara koji rade sa automobilima i znam lično da ni jedan dizelaš od preko nije prešao manje od 50-60 000 km godišnje i svi ti automobili koji su 7-8 godina stari imaju po 350-500 000 km i onda se spušta na 150-180 000 km... Naši preprodavci ne kupuju automobile sa realnom i malom kilometražom jer su preko ti automobili preskupi! Kupac treba da gleda enterijer- jel dobro sačuvan, jel auto ima dobar trap, jel vuče kada mu se doda gas, spoljni izgled, stakla, limariju, gume...
Pop
Ја никад не би ни купио ауто са толиком километражом и да га је баба возила. У Србији ми и не пада на памет да купим ауто и то нарочито полован. Обзиром какви смо и шта смо све у стању да урадимо да би преварили купца.