Prvi snimci nove Fabije: Sve što ste hteli da znate o novoj "maloj" Škodi, velikoj kao Golf 4
Škoda je upravo prikazala prve zvanične fotografije nove generacije modela Fabia, čiji karoserija je, iako prikazana u potpunosti, bila "maskirana".
Nova Fabia je dobila, odnosno "prešla" na novu, veću Volkswagenovu MQB A0 platformu, koju koriste aktuelni modeli Seat Ibiza i Volkswagen Polo, kao i dve novije Škode, Kamiq i Scala. A to znači da je solidno "porasla", pa sada ima dužinu od 4.107, širinu 1.780 i visinu 1.460 milimetara, kao i međuosovinsko rastojanje od 2.564 milimetara.
Zbog toga, sada u kabini ima mnogo više prostora nego kod prethodnog modela, budući da "mala" Škoda sada ima dimenzije jednog Golfa "četvorke". To se odnosi i na prostor za prtljag, koji kod nove Fabije ima zapreminu od rekordnih 380 litara.
Želja Škode je da nova Fabia ostane pristupačan automobil, zbog čega se najverovatnije (bar za sada) neće proizvoditi električnoj ili hibridnoj verziji. Iz Mlade Boleslave poručuju da će njihov novi model pokretati pet benzinskih motora, koje će gorivom snabdevati povećani rezerboar zapremine 50 litara.
Paleta agregata u ponudi počinje atmosferskim trocilindrašem od jednog litara zapremine i 65 konjsih snaga. Isti motor ima i snažniju verziju od 80 "konja".
Tu su još dva 1.0 agregata, opremljena turbo punjačima, sa takođe dve verzije snage. Dok slabija raspolaže sa 95, snažnija verzija iz malenog motora "izvlači" celih 110 "konja". Za prenos je zadužen petostepeni manuelni menjač, dok je kod snažnije verzije dostupan i DSG automatik.
Vrh ponude čini četvorocilindarični TSI turbo motor zapremine 1,5 litara sa 150 konjskih snaga, uparen sa sedmostepenom DSG transmisijom.
Prednje i zadnje svetlosne grupe će u potpunosti koristiti LED tehnologiju, a od (za njenu klasu) zanimljivih noviteta, Škoda još navodi da će nova Fabia biti opremljena i digitalnom instrument tablom.
Tačan datum zvaničnog predstavljanja četvrte generacija Škode Fabije još uvek nije objavljen.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Map
Skoda je skoda i nikad nece biti golf
Podelite komentar