Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
Lazes, izmisljas... Sve ti lepo pise probaj procitat s razumevanjem i ostavi svoje snove postrani!
Roki
Lazes, nije istina da izkoriste 15% Dvotaktni dizel motor ima iskoristivost oko 50 posto, pa je s time veća u odnosu na četvetotaktni dizelaš koji u automobilu ima iskoristivost od samo 35 posto. Novi Renaultov dvotaktni dizelski motor lakši je za 40 kg od četverotaktnog dizelskog motora iste snage. Pri tom dvotaktni dizelski motor postiže najviše 4.000 o/min. Renault se odlučio za ovaj model dizelskog motora, jer troši znatno manje goriva, pa samim time ima u ispuhu manje čađe i NOx. Renaultovi stručnjaci kažu kako dvotaktni dizel nije ništa bučniji od četverotaktnog dizelskog motora. Pri tom dvotaktni dizelski motor ima manje sastavnih dijelova, pa je njegova cijena u biti na razini benzinskog četverotaktnog motora. Radi se samo o razvoju i istraživanju, a sve ovisi hoće li u negativnoj klimi prema dizelskim motorima ova priča imati šanse da zaživi, prije svega to ovisi o emisiji plinova i mogućnosti zadovoljenja aktualnih i budućih ekoloških normi. Dakle procent je 35% a mozda s nekim novim resenjima poraste na 50% Znaci lazes i iznosis izmisljenje cinjenice ucestalo!
Bobby
Није јасно из ког разлога се све своди на електро погон, јер је то, из ове перспективе варијанта која даје најмање перспективе у будућности, спрам горивне ћелије и синтетичког горива. Сама гуситна енергије ће се много лакше постићи горивном ћелијом, чији продукт је вода или синтетичким горивом (које не само да ће означити крај ограничењу у природи већ и појаву знатно еколошки прихватљивијег горива). Никакве батерије у скоријој перспективи не могу постићи густину енергије фосилних горива и то је само бацање новца и губљење времена.