Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Naš ZOBS treba da pretrpi još dosta izmena, ali veći problem od zakona je pogrešno postavljanje singalizacije. Recimo iznad pešackih prelaza sreće se znak o ograničenju brzine, što nije po zakonu jer znak treba da stoji ispred i da iza stoji prestanak ograničenja. Kod nas uglavnom tog prestanka nema. Ako je to novi način ograničenja neka se onda zakonski pojasni.
FANTOM
A na znak postaviti dodatnu tablu na kojoj će biti okačeno vreme prolaska vozova. Staneš, izađeš i pročitaš, pogledaš na sat i proceniš dali ti je dovoljno vremena ostalo da bezbedno pređeš sa vozilom pružni prelaz. E ovi su mozgovi toliko bistri da im se providi kroz glavu.
Niste
Naveli objašnjenje " ne blokiraj raskrsnicu" da još jednom nasmejemo svet i pokažemo koliko smo ispred drugih...