Robusni "Japanac", atraktivnog izgleda: Ovo je novi Mitsubishi Outlander

   ≫ 
  • 5

Mitsubishijev krosover Outlander, posle devet godina od predstavljanja prethodnog modela, dobija svog naslednika. Novi model za 2022. godinu se, koncepcijski i dizajnerski naslanja na ranije studije Mitsubishi GT-PHEV i Engelberg Tourer.

Novi Outlander deli platformu sa novim Nissanom X-Trail, budući da ta kompanija u svom vlasništvu ima oko jedne trećine kompanije Mitsubishi. Reč je o platformi pod C segmenta, pod oznakom CMF-C/D, koju u alijansi Renault-Nissan, između ostalih modela, koriste aktuelni Renault Mégane i Nissan Qashqai.

Novi SUV je dobio veće dimenzije u odnosu na svog prethodnika, pa je sada dugačak 4.680, širok 1.860 i visok 1.747 milimetara.

Nove dimenzije omogućile su ugradnju trećeg reda sedišta, pa novi Outlander može da preveze sedam putnika, ali i više prtljaga. Kada se obore nasloni drugog i trećeg reda sedišta, dobija se korisni prostor za 35 centimetara duži nego kod prethodnog modela, koji ima ukupnu dužinu od 2,04 metra.

Za pogon novog Outlandera biće zadužen Nissanov atmosferski benzinac zapremine 2,5 litra sa 184 konjske snage, pri 6.000 obrtaja u minutu i maksimalnim obrtnim momentom od 245 Nm pri 3.600 o/min. Za prenos je zadužen novi osmostepeni CVT automatski menjač.

Osnovne verzije imaće pogon samo na prednje točkove, dok će one "ozbiljnije" nuditi i 4X4, a u ponudi bi trebalo da se nađe i hibridna verzija. "Elektronika " je zadužena za pet različith režima vožnje, u zavisnosti od vrste terena i afiniteta vozača (Eco, Normal, Sporty Tarmac, Gravel, Winter Snow i Off-Road Mud).

Spisak bezbednosnih sistema i sistema pomoći vozaču je dugačak, a na njemu se nalaze i sistemi za "čitanje" saobraćajnih znakova, upozoravnja na sudare, automatsko kočenje u slučaju opasnosti, upozoravanje na vozila u "mrtvom uglu", itd...

Enterijer vozila je potpuno nov, upotrebljeni materijali su kvalitetniji, kao i završna obrada. Ko želi dozu luksuza, može da naruči enterijer u kožnoj varijanti dodatno "oplemenjen" ukrasnim elementima od aluminijuma.

Proizvodnja Mitsubishija Outlander četvrte generacije već je počela u Japanu, a prvi kontigenti su namenjeni za američko tržište. Može se pretpostaviti da će se verzija za evropsko proizvoditi u pogonima u ruskom gradu Kaluga, kao što je to slučaj i sa odlazećim modelom.

Ovaj prvi "američki" Outlander će se u SAD prodavati po početnoj ceni od oko 25.800 dolara, što je samo par stotina zelenih novčanica više od Nissana Rogue, kako se naziva X-Trail za američko tržište.

Video: Lepa, zgodna i i te kako se razume u automobile: Sofija je san svakog muškarca

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mic

    17. februar 2021 | 21:27

    Biće Best buy, ono kad znaš da imaš auto koji neće nikad da te izda. Dijamant među draguljima.

  • Đuro

    19. februar 2021 | 21:53

    Japanci potpuno izgubili kompas. Gledam novog Kaškaija, HRV-a, i ovog, i ne znam koji je ružniji

  • R

    20. februar 2021 | 07:10

    Njemci će Preuzeti Svjetsko Trzište Japanci se uopšte ne Trude Da naprave Nešto Lijepo Na Izgled.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA