Šta skuplje "premijum" gorivo razlikuje od običnog i da li se isplati sipati ga u rezervoar?
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Bocan
Treba govoriti istinu. Regularni su pravljeni za fiće i ostala staromodan vozila. 98 oktana je gorivo za sva naša vozila. Manje oktana, više troši gorivo. Upropaštavaš motor. Kompjuteri su podešeni na 98 do 100.Sve kasnije parametre komp. Izbaci je pogrešno, pa i paljenje. To je kao kad košarkaš vodi loptu. Mora da je šamara. Ako je snažno ne ošamari, lopta će skakati sve niže. I obratno. Zagrevajte motor koji minut pre polaska. Sat rada na hladnom je kao 50 sa toplim motorom. Srećno.
Podelite komentar
Drug Đuro
@Bocan
Znači ti bolje znaš od fabričkog uputstva za vozila? Ili je cilj fabrika da im vozila ne budu pouzdana i da ih niko više ne kupi? Što se "zagrevanja" motora tiče, većina stručnjaka tvrdi suprotno, da motor ne treba zagrevati. Srećno ...
Podelite komentar
Праведник
Исплати се само тако. Са адитивима потрошња била 5.3 а са регулом 7.5 литара. Сам узмеш па израчунаш, а о чувању мотора да не причам...
Podelite komentar
Dragojlo
Citam komentare i vidim da ljudi ne znaju da se taj skuplji benzin ili dizel sipa 5do6 puta godisnje da se procisti kompletan sistem!
Podelite komentar
Vuk
Ne isplati, sve je laž, skoro svaka pumpa ga "krsti", ništa ne valja, osim na BOBAR pumpi.
Podelite komentar
ILIJA
@Vuk
Bobar znači sam pišeš komentare?! A gorivo kupuješ u NIS-u pa ga malo "prekrstiš" sa onim skinutim sa šlepova na Dunavu kod Beške, koje kupuješ od svog poslovnog partnera Vjerana ...
Podelite komentar
HONDAŠ
Što se mene tiče bezin 98 EKO PUMPA.. Honda Accord 550.000 km 2006
Podelite komentar
R9
Da, bolje je skuplje, ali zasto mora da bude ovoliko skupo? Drzava nam uzme koliko i proizvodjac.
Podelite komentar
Stojko
Ja u moju sluzbenu Skodu nista ne sipam, a znas kako ide!
Podelite komentar
dago 1
Vozac sam vec dugo. Ovo su gluposti. Prica potekla sa one strane koji prodaju gorivo. Sto se mene tice ko vjeruje nek sipa skupje.
Podelite komentar
Hmm...
@dago 1
Slab si ti vozač....Ja dnevno prelazim 200 km zadnjih 26 godina i isprobao sam u mom slučaju sve vrste dizela i kunem se u G drive NIS-ov dizel.Na poslednjem autu VW pasat B6 prešao sam 600 hiljada km bez problema oko Dizni Na svakom menjanju ulja na 15 hiljada km kontrolisao sam dizne i parametri su bili uvek isti (za laike 30 posto zaprljanosti i tako svih 600 hiljada do prodaje vozila).Znači provereno u praksi samo G drive dizel Nisov
Podelite komentar
Paja
Pitanje je da li sipamo ono sto i platimo
Podelite komentar