To nisu ni (klasični) mlazni (avionski, "protočni", koriste sagorevanje) ni klasični raketni motori (hemijske reakcije) već mlaznice koje kratkotrajno izbacuju prethodno kompresovan vazduh (imaće kompresor). Inače, mislim da je to preterivanje, ali ima onih koji to žele. Može dodati potisak zarad većeg ubrzanja (npr. kada bi gume proklizale). Moglo bi se i kratkotrajno upotrebiti i protiv proklizavanja tokom skretanja ali mislim da to neće raditi.
Ima onih koji to zele, upravo o tome se radi... Pomalo pocinjes shvatat funkcijonisanje cele price, dakle svatkom sto zeli bez obzira na sve! Novac je taj koji odlucuje pa prema tome...
@Om: Neke želje imaju smisla iako su preterivanje. Druge su pubuđene apsolutnim i nezdravim, mazohističkim zabludama kako su fosilne samohodne kočije, zapravo dobre (i to ne u antikvitetskom smislu). Da se razumemo, ima lepih kočija (pa i samohodnih i fosilnih) ali odavno nisu poželjne ni za venčanja (za to su konjske) ni za savremen život. Samo za izložbe.
@Boki: Iskreno sumnjam da će i toliko. Nisam obratio pažnju ali pre mislim deo sekunde do možda koji sekund, da bi došli do 100 km/h za još manje od tih 1,9s.
Sa elektromotorima povećana snaga ne dovodi do smanjenja efikasnosti kao kod zastarele, fosilne tehnologije. Delovi su malo veći i teži, ali ne značajno. Potrošnja inače, za isti učinak ostaje ista.
ХАХАХА Ма хоће да лебди, сигурно!!! Овај Илон Маск је највећи геније, не зато што је заиста пронашао богзна шта, већ зато што ложи цео свет бајкама за малу децу. А акције расту, расту...
Beogradjanin
A meni zakljucano 1,5miliona u bitkoinima
Podelite komentar
Roki
Opet tesla prevara, klasicno
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Tebe to ne brine - još uvek si na tome da te varaju fosilaši.
Podelite komentar
Elektro-vozač
To nisu ni (klasični) mlazni (avionski, "protočni", koriste sagorevanje) ni klasični raketni motori (hemijske reakcije) već mlaznice koje kratkotrajno izbacuju prethodno kompresovan vazduh (imaće kompresor). Inače, mislim da je to preterivanje, ali ima onih koji to žele. Može dodati potisak zarad većeg ubrzanja (npr. kada bi gume proklizale). Moglo bi se i kratkotrajno upotrebiti i protiv proklizavanja tokom skretanja ali mislim da to neće raditi.
Podelite komentar
Om
@Elektro-vozač
Ima onih koji to zele, upravo o tome se radi... Pomalo pocinjes shvatat funkcijonisanje cele price, dakle svatkom sto zeli bez obzira na sve! Novac je taj koji odlucuje pa prema tome...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Om: Neke želje imaju smisla iako su preterivanje. Druge su pubuđene apsolutnim i nezdravim, mazohističkim zabludama kako su fosilne samohodne kočije, zapravo dobre (i to ne u antikvitetskom smislu). Da se razumemo, ima lepih kočija (pa i samohodnih i fosilnih) ali odavno nisu poželjne ni za venčanja (za to su konjske) ni za savremen život. Samo za izložbe.
Podelite komentar
Boki
@Elektro-vozač
Koliko će lebdeti sa pogonom na vazduh, 10 sekundi?
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Boki: Iskreno sumnjam da će i toliko. Nisam obratio pažnju ali pre mislim deo sekunde do možda koji sekund, da bi došli do 100 km/h za još manje od tih 1,9s.
Podelite komentar
Dieselgate
Pre bih rekao da je fantazija da sa 1000 ks može preći 1000 km nego što će uspeti da lebdi...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Dieselgate
Sa elektromotorima povećana snaga ne dovodi do smanjenja efikasnosti kao kod zastarele, fosilne tehnologije. Delovi su malo veći i teži, ali ne značajno. Potrošnja inače, za isti učinak ostaje ista.
Podelite komentar
Раднаскела
ХАХАХА Ма хоће да лебди, сигурно!!! Овај Илон Маск је највећи геније, не зато што је заиста пронашао богзна шта, већ зато што ложи цео свет бајкама за малу децу. А акције расту, расту...
Podelite komentar