Ја возим оно што имам, има карбуратор и не поседује електронику осим сата и радиа све остало ради на механику.
Ако га редовно одржаваш и мењаш оно што се редовно мења биће мање кварова. Друго нико неће да га мазне јер је изашао из моде и треће ја га возим и контролишем а ови нови модели са гомилом електронике и рачунара контролишу произвођачи који зајебавају у здрав мозак купце који су кобајаги власници.
Da li je neko od vas bio u USA ili Kanadi.. šta dalje da pričamo voze ove kamioncine koje troše kao lokomotive svi automobili preko 3000 kubika a mi treba da stedimo. Naravno ima i el vozila i kod njih ali nije ih briga.
Možemo svi da pričamo priče o autima dronovima i ostalima svi vi i mi vozimo šta možemo da kupimo. Ja se slažem da je jeftinije na struju al ne pada mi na pamet da udjem u kredit za auto. Zato je najbolji ovaj moj stari pasat od 2000e. I još je benzinac.
ako imas kod kuce garazu , uvezi automobil u garazu zatvori vrata od garaze ne iskljucuj automobil ostavi ga dfa radi a ti sedi pored automobila i gledaj na sat koliko mozes da izdrzis dok ne pocnes da se gusis. isto tako napravi isti eksperiment sa elektricnim automobilom pa mi javite rezultat.
Troši više struje samim tim elektrana proizvodi više energije. A najvažnije pogledaj groblje el automobila u USA. Većina su Tesle posle 6g baterija slabi i već je za zamenu a zbog cene ljudi kupuju druga vozila a tone baterija završi na deponiji
@Tesla: Informiši se samo malo bolje. 1. Sama kola ne zagađuju ništa. Punjenje može da zagađuje ako se koristi energija iz prljavih izvora. I ubnajgorem slučaju su čistiji od fosilaca, čak i da ih puniš iz fosilnih generatora (oni su duplo efikasniji od automobilskih motora, objasnio sam ranije ) 2. Razni otpadi - razna kola. Fosilne šklopocije više neće ni prihvatati sem direktno u staro gvožđe. Pogledaj informacije malo bolje. Moja Tesla ima 7 godina sada. Prelaze po 500.000 km sa jednom, mogu i dalje ali se neki vlasnici odluče za veći kapacitet nove.
Troškovi za energiju po kilometru zavise od lokacije. Električni REALNO troše između 12 i 25 kWh na 100 km, zavisno od vožnje. Tesle su nominalno oko 16-18 kWh/100 km, zavisno od modela. Ja vozim žustro pa mi je sedmogodišnji prosek oko 22. Ljudi koji voze normalnije su na oko 19 sa Model S. Model 3 troši značajno manje. Rekord niske potrošnje je oko 9 kWh/100 km postignut sa Model S 100. 1 kWh u Srbiji, sa svim akcizama i porezima košta oko 4 dinara za normalne potrošače. To znači da 100 km sa električnim u Srbiji može da košta od 50 do 100 dinara - do dinar po kilometru. Sami sebi budite pošteni pa izračunajte koliko košta gorivo po kilometru (ili na 100 km). Plaćate struju dvostruko skuplje jer trošite više? OK: do dva dinara po kilometru za struju, 200 za 100 km.
@Tesla: Još nešto - te baterije o kojima pričaš su i dalje dobre i ljudi ih kupuju i koriste za razne stvari. Mnogo su bolje od, recimo, fosilnih motora.
ne razumem tvrdoglave ljude koji ne zele da se informisu i edukuju po pitanju prednosti elektricnih automobila nad benzincima i dizelasima.elektricni automobil manje delova koji se kvare znaci mane novca za popravke , jeftinije punjenje za elektricne nego za benzin ili dizel, elektricni automobili mane zagadjuju okolinu.
tesla nije jedini proizvodjac elektricnih automobila. reno , pezo , vw , nisan , kia , hjundai , audi , porse , jaguar , mini , ford , mercedes , volvo.
Ima Tesli i za više od $150.000. Nema za više od $200.000. Fosilaca ima. Tesli ima i za daleko manje. Sve do jedne su jeftinije i od približno sličnih fosilaca. Najjeftinije Tesle su priuštivije prosečnom vozaču od VW Golfa. Nije samo cena trošak sem ako ne kupuješ kola kao "pritiskače parkinga".
@Deda: Pa gde si zapeo sa najskuplju Teslu? Imaš ih bukvalno puta jeftinije, svejedno šiju sve fosilce. Drugo, ne pravi samo Tesla savremena kola. Počeli su i drugi. Treće, priuštivost se ne završava na izvođenju kola iz prodavnice. Ako imaš nameru da ta ista kola, zapravo, voziš onda će ti i Tesla Model 3 biti priuštiviji od, recimo, VW Golf.
@Tesla model 3: Ne moramo preterivati. Model 3 nije baš toliko jeftin. Ne može se naći novi za $30.000. Svejedno, prosečnom vozaču je i bolji i jeftiniji od, recimo, VW Golf.
@Deda: Pa gde si zapeo sa najskuplju Teslu? Imaš ih bukvalno puta jeftinije, svejedno šiju sve fosilce. Drugo, ne pravi samo Tesla savremena kola. Počeli su i drugi. Treće, priuštivost se ne završava na izvođenju kola iz prodavnice. Ako imaš nameru da ta ista kola, zapravo, voziš onda će ti i Tesla Model 3 biti priuštiviji od, recimo, VW Golf.
@Deda: Pa gde si zapeo sa najskuplju Teslu? Imaš ih bukvalno puta jeftinije, svejedno šiju sve fosilce. Drugo, ne pravi samo Tesla savremena kola. Počeli su i drugi. Treće, priuštivost se ne završava na izvođenju kola iz prodavnice. Ako imaš nameru da ta ista kola, zapravo, voziš onda će ti i Tesla Model 3 biti priuštiviji od, recimo, VW Golf.
Da li si negde procitao, koliko elektricni automobili zagadjuju ovaj svet?
Koliko se vode zagadi za proizvodnju baterije?
A i struja za punjenje nije bas cista.
Benzinac treba da predje oko 170.000 km. da moze da zagadi zemlju, kao proizvodnja jednog elektricnog automobila.
@Bora: Sad si toliko kupio da je čudo što si ostao živ. Dok je tačno da proizvodnja električnih TRENUTNO zagađuje nešto više, ta razlika se poništi za oko jednu do dve godine prosečne vožnje. Posle toga je sve bonus. To uključuje i zagađenje usred proizvodnje električne energije. Naravno, i zagađuje i proces dovlačenja goriva iz bušotine do rezervoara. Za detalje pročitajte "Cleaner cars from cradle to grave".
Pop
Ја возим оно што имам, има карбуратор и не поседује електронику осим сата и радиа све остало ради на механику. Ако га редовно одржаваш и мењаш оно што се редовно мења биће мање кварова. Друго нико неће да га мазне јер је изашао из моде и треће ја га возим и контролишем а ови нови модели са гомилом електронике и рачунара контролишу произвођачи који зајебавају у здрав мозак купце који су кобајаги власници.
Podelite komentar
Djordje
Da li je neko od vas bio u USA ili Kanadi.. šta dalje da pričamo voze ove kamioncine koje troše kao lokomotive svi automobili preko 3000 kubika a mi treba da stedimo. Naravno ima i el vozila i kod njih ali nije ih briga.
Podelite komentar
Sinisa
Možemo svi da pričamo priče o autima dronovima i ostalima svi vi i mi vozimo šta možemo da kupimo. Ja se slažem da je jeftinije na struju al ne pada mi na pamet da udjem u kredit za auto. Zato je najbolji ovaj moj stari pasat od 2000e. I još je benzinac.
Podelite komentar
ugljen dioksid
ako imas kod kuce garazu , uvezi automobil u garazu zatvori vrata od garaze ne iskljucuj automobil ostavi ga dfa radi a ti sedi pored automobila i gledaj na sat koliko mozes da izdrzis dok ne pocnes da se gusis. isto tako napravi isti eksperiment sa elektricnim automobilom pa mi javite rezultat.
Podelite komentar
Alhemicar
@ugljen dioksid
To se zove ugljen monoksid.
Podelite komentar
koliko
zagadjuje GSP beograd
Podelite komentar
Ljubiš
Nemam auto, nemam problema.
Podelite komentar
alal vera alal vera
kako elektricni automobil moze vise da zagadjuje okolinu ako nema auspuh.
Podelite komentar
Tesla
@alal vera alal vera
Troši više struje samim tim elektrana proizvodi više energije. A najvažnije pogledaj groblje el automobila u USA. Većina su Tesle posle 6g baterija slabi i već je za zamenu a zbog cene ljudi kupuju druga vozila a tone baterija završi na deponiji
Podelite komentar
automobilski ne strucnjak
@alal vera alal vera
benzinac za 100 milja trosi $ 11 , elektricni za 100 milja trosi manje od $ 4
Podelite komentar
Elektro-vozač
@alal vera alal vera
@Tesla: Informiši se samo malo bolje. 1. Sama kola ne zagađuju ništa. Punjenje može da zagađuje ako se koristi energija iz prljavih izvora. I ubnajgorem slučaju su čistiji od fosilaca, čak i da ih puniš iz fosilnih generatora (oni su duplo efikasniji od automobilskih motora, objasnio sam ranije ) 2. Razni otpadi - razna kola. Fosilne šklopocije više neće ni prihvatati sem direktno u staro gvožđe. Pogledaj informacije malo bolje. Moja Tesla ima 7 godina sada. Prelaze po 500.000 km sa jednom, mogu i dalje ali se neki vlasnici odluče za veći kapacitet nove.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@alal vera alal vera
Troškovi za energiju po kilometru zavise od lokacije. Električni REALNO troše između 12 i 25 kWh na 100 km, zavisno od vožnje. Tesle su nominalno oko 16-18 kWh/100 km, zavisno od modela. Ja vozim žustro pa mi je sedmogodišnji prosek oko 22. Ljudi koji voze normalnije su na oko 19 sa Model S. Model 3 troši značajno manje. Rekord niske potrošnje je oko 9 kWh/100 km postignut sa Model S 100. 1 kWh u Srbiji, sa svim akcizama i porezima košta oko 4 dinara za normalne potrošače. To znači da 100 km sa električnim u Srbiji može da košta od 50 do 100 dinara - do dinar po kilometru. Sami sebi budite pošteni pa izračunajte koliko košta gorivo po kilometru (ili na 100 km). Plaćate struju dvostruko skuplje jer trošite više? OK: do dva dinara po kilometru za struju, 200 za 100 km.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@alal vera alal vera
@Tesla: Još nešto - te baterije o kojima pričaš su i dalje dobre i ljudi ih kupuju i koriste za razne stvari. Mnogo su bolje od, recimo, fosilnih motora.
Podelite komentar
baba smilja iz darosave
ne razumem tvrdoglave ljude koji ne zele da se informisu i edukuju po pitanju prednosti elektricnih automobila nad benzincima i dizelasima.elektricni automobil manje delova koji se kvare znaci mane novca za popravke , jeftinije punjenje za elektricne nego za benzin ili dizel, elektricni automobili mane zagadjuju okolinu.
Podelite komentar
Deda
@baba smilja iz darosave
Edukuju se ti prvo bako.prvo pogledaj cenu Tesla košta 150000 dol. Možda zato ljudi ne kupuju el aute.
Podelite komentar
baba smilja iz darosave
@baba smilja iz darosave
tesla nije jedini proizvodjac elektricnih automobila. reno , pezo , vw , nisan , kia , hjundai , audi , porse , jaguar , mini , ford , mercedes , volvo.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@baba smilja iz darosave
Ima Tesli i za više od $150.000. Nema za više od $200.000. Fosilaca ima. Tesli ima i za daleko manje. Sve do jedne su jeftinije i od približno sličnih fosilaca. Najjeftinije Tesle su priuštivije prosečnom vozaču od VW Golfa. Nije samo cena trošak sem ako ne kupuješ kola kao "pritiskače parkinga".
Podelite komentar
tesla model 3
@baba smilja iz darosave
najjeftinija varijanta $ 30 000
Podelite komentar
Elektro-vozač
@baba smilja iz darosave
@Deda: Pa gde si zapeo sa najskuplju Teslu? Imaš ih bukvalno puta jeftinije, svejedno šiju sve fosilce. Drugo, ne pravi samo Tesla savremena kola. Počeli su i drugi. Treće, priuštivost se ne završava na izvođenju kola iz prodavnice. Ako imaš nameru da ta ista kola, zapravo, voziš onda će ti i Tesla Model 3 biti priuštiviji od, recimo, VW Golf.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@baba smilja iz darosave
@Tesla model 3: Ne moramo preterivati. Model 3 nije baš toliko jeftin. Ne može se naći novi za $30.000. Svejedno, prosečnom vozaču je i bolji i jeftiniji od, recimo, VW Golf.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@baba smilja iz darosave
@Deda: Pa gde si zapeo sa najskuplju Teslu? Imaš ih bukvalno puta jeftinije, svejedno šiju sve fosilce. Drugo, ne pravi samo Tesla savremena kola. Počeli su i drugi. Treće, priuštivost se ne završava na izvođenju kola iz prodavnice. Ako imaš nameru da ta ista kola, zapravo, voziš onda će ti i Tesla Model 3 biti priuštiviji od, recimo, VW Golf.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@baba smilja iz darosave
@Deda: Pa gde si zapeo sa najskuplju Teslu? Imaš ih bukvalno puta jeftinije, svejedno šiju sve fosilce. Drugo, ne pravi samo Tesla savremena kola. Počeli su i drugi. Treće, priuštivost se ne završava na izvođenju kola iz prodavnice. Ako imaš nameru da ta ista kola, zapravo, voziš onda će ti i Tesla Model 3 biti priuštiviji od, recimo, VW Golf.
Podelite komentar
automobilski ne strucnjak
savremeni automobil je automobil na baterije sa elektricnim punjenjem
Podelite komentar
Kiki
@automobilski ne strucnjak
Bravo dobro si napisao, stvarno nisi strucan...
Podelite komentar
Bora
@automobilski ne strucnjak
Da li si negde procitao, koliko elektricni automobili zagadjuju ovaj svet? Koliko se vode zagadi za proizvodnju baterije? A i struja za punjenje nije bas cista. Benzinac treba da predje oko 170.000 km. da moze da zagadi zemlju, kao proizvodnja jednog elektricnog automobila.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@automobilski ne strucnjak
@Bora: Sad si toliko kupio da je čudo što si ostao živ. Dok je tačno da proizvodnja električnih TRENUTNO zagađuje nešto više, ta razlika se poništi za oko jednu do dve godine prosečne vožnje. Posle toga je sve bonus. To uključuje i zagađenje usred proizvodnje električne energije. Naravno, i zagađuje i proces dovlačenja goriva iz bušotine do rezervoara. Za detalje pročitajte "Cleaner cars from cradle to grave".
Podelite komentar