Imate problem sa autom? Statistika jasno pokazuje koji su najčešći kvarovi savremenih vozila
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pop
Ја возим оно што имам, има карбуратор и не поседује електронику осим сата и радиа све остало ради на механику. Ако га редовно одржаваш и мењаш оно што се редовно мења биће мање кварова. Друго нико неће да га мазне јер је изашао из моде и треће ја га возим и контролишем а ови нови модели са гомилом електронике и рачунара контролишу произвођачи који зајебавају у здрав мозак купце који су кобајаги власници.
Djordje
Da li je neko od vas bio u USA ili Kanadi.. šta dalje da pričamo voze ove kamioncine koje troše kao lokomotive svi automobili preko 3000 kubika a mi treba da stedimo. Naravno ima i el vozila i kod njih ali nije ih briga.
Sinisa
Možemo svi da pričamo priče o autima dronovima i ostalima svi vi i mi vozimo šta možemo da kupimo. Ja se slažem da je jeftinije na struju al ne pada mi na pamet da udjem u kredit za auto. Zato je najbolji ovaj moj stari pasat od 2000e. I još je benzinac.