Nova Dacia Sandero proglašena je za Automobil godine 2021. i Gradski automobil godine 2021. u izboru poznatog francuskog automobilskog časopisa L’Argus.
Sandero, najprodavaniji automobil rumunske Dačije, predstavlja pametan izbor sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, smatra žiri automobilskih novinara iz različitih francuskih medija (La Tribune, Le Monde, L’Équipe, La Voix du Nord i druge), koji je taj auto proglasio ga je pobednikom u konkurenciji 32 modela.
Nova Dacia Sandero jednako je pristupačna kao i njeni prethodnici, ali je savremenija, bitno osvežna novim dizajnom, novom opremom i najnovijom generacijom motora, LPG ECO-G i benzinskih, koji povećavaju efikasnost i smanjuju potrošnju goriva.
Upotrebom Renaultove CMF-B platforme povećan je unutrašnji prostor, opšti utisak kvaliteta unutrašnjosti i spoljašnjosti vozila, kao i udobnost i ukupan utisak u vožnji.
- Upravo predstavljeni novi Sandero nastavlja priču o uspehu svojih prethodnika prodatih u skoro 2,3 miliona primeraka, sa ciljem da i u narednim godinama održi status najprodavanijeg vozila privatnih kupaca u Francuskoj i Evropi. Titula Automobila godine je podsticaj da nastavimo da pravimo privlačna, moderna i pristupačna vozila. Novi Sandero je savršen primer toga - izjavio je izvršni direktor poslovne grupe Dacia-Lada Denis Le Vot.
Video: Kakav auto, strašan auto: Na ovakvoj igrački zavideće mu apsolutno svi
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boki
Ono što su nekada bili Renault 4, Golf 1, Citroen 2CV... To je danas Dacia Sandero. Iako VW pokušava da modelima ID.3 i ID.4 stvori motorizaciju za novo doba, neće to uspeti jer svet motorizuju jeftini i funkcionalni automobili. Veći deo, tačnije 5/6 stanovnika planete je siromašno i nema pristup skupim proizvodima.
Podelite komentar
Oldtajmer®
Dvaes prva samo što počela a oni već proglasili auto godine tek što se zakotrljao. 😁
Podelite komentar
Roki
priključenjem na kućnu utičnicu (10A): 25:00 sati od 0 do 100% priključenjem na 22 kW punionicu (32A): 2:40 sati od 0 do 100% Evo podatci o punjenju, domet je 390 km u idealnim uvetima a na - 5 kapacitet pada za 20% I, kako to zapravo izgleda u praksi? Dakako, sve ovisi o dostupnosti punionica, odn. o tome koliko blizu doma ili radnog mjesta imate raspoloživu punionicu. Izuzetak, pri tome, predstavljaju oni koji će Zoe puniti kod kuće (uvjet je instalacija zadovoljavajuće snage). No, ne zaboravimo, ovakvo polagano punjenje predstavlja benefit spram trajnosti baterije. Naime, brza punjenja (i pražnjenja) koja uzrokuju zagrijavanje baterije u određenoj mjeri skraćuju njezin vijek trajanja, tj. broj dostupnih ciklusa punjenja/pražnjenja. Svi ostali, “osuđeni” na javne punionice vjerojatno će jednom dnevno ili najmanje svaka dva dana provesti sat – sat i pol vremena u obližnjem kafiću. Praktično? S trenutnim brojem dostupnih punionica baš i ne…
Podelite komentar