Sta maskira zvuk motora, sta ti pises? Pa jesi vozio ista drugo osim stojadina??? Moderni autimobili se ne cuju nista u kabini, samo na elektricnom se cuje cviljenje pa od tu i potreba prekrit tu cvilez s tolikim zvucnicima i sustavom za ponistenje zvuka... Kazes tisina je opojna i nikad je nema dosta pa onda nabijes 22 zvucnika da bolje uzivas u tisini? (najverovatnije) ti ne znas za bolje nego promoviras preskupu cvilecu tehnologiju na koju si naivno naseo! Ja sam odavno odabrao i nemam potrebu nista birat al ti ako te netko upozna s pravim autima mozes promenit izbor i pocet se vozit ko covek bez strah da te ta tvoja nova tehnologija ostavi na putu praznih baterija!
Fosilni se ne čuju dok ne pritisneš papučicu gasa. Kod većine ta papučica više kontroliše jačinu buke nego ubrzanje, toliko da je to prvo zbunjujuće pa onda smešno svakome ko ima tu nesreću da posle električnih mora da vozi fosilca. Ništa slično se ne dešava se električnim. Zbog odsustva buke motora ljudi počnu da čuju druge stvari koje su tiše. Čuju se, recimo vetar i gume, nikakav motor pri bilo kom ubrzanju koje i najjači fosilci mogu da postignu. Kad poželiš jače ubrzanje od svih fosilaca onda delić sekunde možeš da naslutiš zvukić motora a onda nestane - jer si već postigao željenu brzinu. Pritom ne misliš o tome već uživaš u gotovo nestvarnom ubrzanju - neki ga porede sa udarcem kamiona otpozadi. Elem, svi ti ostali zvukovi su manji ali se ljudsko uvo navikne na tišinu i čuje ih. Drugim rečima, razmaženi smo. I dalje je to bolje jer tiše pričamo i manje se zamaramo ali, kada ljudi vide da nešto bolje, hoće još. Dodatno ukidanje buke je za njih. Ako ništa drugo, ovo govori više o svim smaračima koji uporno lažu i sebe i druge kako je bula dobra. Jel vam dobra? Normalan svet voli što veću tišinu. Dakle, kada probaš i pristaneš da budeš iskren onda možemo pričati ozbiljno. Do tada bih te zamolio da ne praviš buku neistinama.
Naravno da ne "sije" sva ostala seriska vozila, bas si ne mozes pomoc da ne lazes, stepen zadovoljstva o cemu ti bre pricas? Izazivam bilo koga da proba jedan Ferarri, Pagani, Aston ili slicno i ovaj strujic pa da vidimo stepen zadovoljstva! Ako nisi nikad vozio nesto slicno onda ne predpostavljaj! Tebi i to samo tebi posto si opsednut teslom ko dete lizalicom mozda i je uzitak vozit elektricni al 98% ljudi bi rade i s puno vecim zadovoljstvom vozio nesto od gore pomenutim!!!
To "američko smeće" pokreće malo naprednija verzija motora kojeg je Nikola Tesla osmislio (indukcioni), šije sva ostala serijska kola, ima najveći stepen zadovoljstva od svih, najbezbednije je vozilo na svetu i pritom i ukupno jeftinije od bilo čega u sličnoj klasi. Uložili su i novac u muzej Nikole Tesle i šire znanje o njemu. Šta ti se ne sviđa? To što nije srpska firma, to što zarađuju puno ili, možda, misliš da bi automobil koji nosi ime Nikole Tesle treba da pokreće zastarela vuruna i/ili da je prave oni što i dalje lažu svet da vurune bolje idu?
Tesla je toliko tiha da su joj morali stavit 22 zvicnika i sistem za ponistavanje buke ??? Moj auto je dizel i dovoljno su mu 9 zvucnika i ne treba mu nikakav sistem za ponistavanje buke !
Ne razumeš o čemu pričaš. Tesla je toliko tiha da počneš da čuješ ostale zvukove koje buka motora maskira. Ta tišina je opojna i nikada je nema dosta. To znaju svi koji probaju savremena kola (ne zastarela - fosilna). To što ti smatraš da ti ne treba sistem za poništavanje buke znači ili da si navikao na nju i ne znaš za bolje (najverovatnije), da ne čuješ dobro (te ti tišina nije potrebna), da ne voziš uopšte ili da zarađuješ od bučne tehnologije. Biraj.
Takve performanse jednom sedanu nisu potrebne, jer ovo nije sportski automobil. Sa 1000 ks bi trebalo da ide 450 km/h, Ferrari je još odavno išao 320 km/h sa nekih 460 ks. Problem je što ovaj auto nikako ne može postati funkcionalan za svakodnevne potrebe, pa onda forsiraju ono što može, ubrzanje do nesvesti. Pitanje je samo šta s tim, kome to treba?
Kada probaš javi se. Daleko je funkcionalniji od bukvalno svih fosilaca, sem možda kamiona i terenaca - za to postoje drugi proizvodi. Ubrzanje do nesvesti je prosto osobina električnih motora zbog obrtnog momenta koji počinje iz mesta, ne mora "čekati" veliki broj obrtaja. Ti slobodno uzmi električna kola sa manje konja, i ona će biti i bolja i ubrzavati više od fosilaca sa istim brojem tih konja. Električni konji su, prosto, bolji, od onih na tečne leševe (fosilna goriva).
Nije ni 1x bolji, benzinac od 1000 ks ubije el ko iz sale mozda ali samo mozda je el brzi u samom startu kasnije gubi glatko i nakon par puta izprazni bateriju a benzinac moze opet i opet i opet i nakon tankanja od 3 min opet i opet... Samo ubrzanje nista ne znaci, uzmi tu tvoju igracku na baterije na nurburgring i benzinca s istom snagom pa im pogledaj krajnje vreme i videt ces kako ta tvoja nova tehnologija ostaje osramocena! 10x skuplji benzinac je bugati vayeron i definitivno elektricni nema nikakve sanse protiv auta koji u 5 sekundi ide o 0 do 100 i opet na 0... Dakle i dalje te tvoje izmisljene gluparije koje nemaju veze s mozgom!
Taj "sam start" tokom kojih je elektricni automobil bolji pokriva praktično ceo opseg dozvoljenih brzina. Nije prednost to što fosilci ubrzavaju brže na većim brzinama već njihova mana - ne mogu biti napravljeni da ubrzavaju dobro na manjim. Električni mogu biti napravljeni i da ubrzavaju bolje na većim brzinama ali to, jednostavno, nije potrebno u serijskoj proizvodnji. Električni koji košta manje od 10% cene tvog Veyrona dođe do 100 km/h za oko 1,9 sekundi i jedno 10x je praktičniji od njega. "Tankanje" ne traje samo tri minuta jer moraš i otići do pumpe, i platiti, i vratiti se odande, niti je potrebno često. Punjenje električnih se i ne oseća i ne zahteva bilo kakvu pažnju/trud za razliku od toga. Što više stvari pomeneš to veću činjeničnu jamu fosilcima kopaš.
Autonomiju imaju odličnu svejedno, i bez ovog modela. Elektromotori su manji od fosilnih za istu snagu. Ovaj se ne utrkuje sa narodskim kolima već osramoćuje 10x (deset puta) skuplje fosilce u svakoj stavci - porodični auto koji šije najbrže fosilce. Kome treba snaga? Onome ko to voli. Za električne je još manje značajna od fosilnih, doduše, jer električni i sa značajno manje "konja" ubrzavaju brže od fosilaca jer im je maksimalni obrtni moment dostupan iz mesta. Ni potrošnja nije problem kao kod fosilaca - jači motor neće trošiti više od slabijeg za istu vožnju. Što bi se reklo, kada je toliko lako moguće, zašto da ne?
Om
Sta maskira zvuk motora, sta ti pises? Pa jesi vozio ista drugo osim stojadina??? Moderni autimobili se ne cuju nista u kabini, samo na elektricnom se cuje cviljenje pa od tu i potreba prekrit tu cvilez s tolikim zvucnicima i sustavom za ponistenje zvuka... Kazes tisina je opojna i nikad je nema dosta pa onda nabijes 22 zvucnika da bolje uzivas u tisini? (najverovatnije) ti ne znas za bolje nego promoviras preskupu cvilecu tehnologiju na koju si naivno naseo! Ja sam odavno odabrao i nemam potrebu nista birat al ti ako te netko upozna s pravim autima mozes promenit izbor i pocet se vozit ko covek bez strah da te ta tvoja nova tehnologija ostavi na putu praznih baterija!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Om
Fosilni se ne čuju dok ne pritisneš papučicu gasa. Kod većine ta papučica više kontroliše jačinu buke nego ubrzanje, toliko da je to prvo zbunjujuće pa onda smešno svakome ko ima tu nesreću da posle električnih mora da vozi fosilca. Ništa slično se ne dešava se električnim. Zbog odsustva buke motora ljudi počnu da čuju druge stvari koje su tiše. Čuju se, recimo vetar i gume, nikakav motor pri bilo kom ubrzanju koje i najjači fosilci mogu da postignu. Kad poželiš jače ubrzanje od svih fosilaca onda delić sekunde možeš da naslutiš zvukić motora a onda nestane - jer si već postigao željenu brzinu. Pritom ne misliš o tome već uživaš u gotovo nestvarnom ubrzanju - neki ga porede sa udarcem kamiona otpozadi. Elem, svi ti ostali zvukovi su manji ali se ljudsko uvo navikne na tišinu i čuje ih. Drugim rečima, razmaženi smo. I dalje je to bolje jer tiše pričamo i manje se zamaramo ali, kada ljudi vide da nešto bolje, hoće još. Dodatno ukidanje buke je za njih. Ako ništa drugo, ovo govori više o svim smaračima koji uporno lažu i sebe i druge kako je bula dobra. Jel vam dobra? Normalan svet voli što veću tišinu. Dakle, kada probaš i pristaneš da budeš iskren onda možemo pričati ozbiljno. Do tada bih te zamolio da ne praviš buku neistinama.
Podelite komentar
Roki
Naravno da ne "sije" sva ostala seriska vozila, bas si ne mozes pomoc da ne lazes, stepen zadovoljstva o cemu ti bre pricas? Izazivam bilo koga da proba jedan Ferarri, Pagani, Aston ili slicno i ovaj strujic pa da vidimo stepen zadovoljstva! Ako nisi nikad vozio nesto slicno onda ne predpostavljaj! Tebi i to samo tebi posto si opsednut teslom ko dete lizalicom mozda i je uzitak vozit elektricni al 98% ljudi bi rade i s puno vecim zadovoljstvom vozio nesto od gore pomenutim!!!
Podelite komentar
Lupo
Tragicno da ovo americko smece nosi ovo ime!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Lupo
To "američko smeće" pokreće malo naprednija verzija motora kojeg je Nikola Tesla osmislio (indukcioni), šije sva ostala serijska kola, ima najveći stepen zadovoljstva od svih, najbezbednije je vozilo na svetu i pritom i ukupno jeftinije od bilo čega u sličnoj klasi. Uložili su i novac u muzej Nikole Tesle i šire znanje o njemu. Šta ti se ne sviđa? To što nije srpska firma, to što zarađuju puno ili, možda, misliš da bi automobil koji nosi ime Nikole Tesle treba da pokreće zastarela vuruna i/ili da je prave oni što i dalje lažu svet da vurune bolje idu?
Podelite komentar
Mile
Tesla je toliko tiha da su joj morali stavit 22 zvicnika i sistem za ponistavanje buke ??? Moj auto je dizel i dovoljno su mu 9 zvucnika i ne treba mu nikakav sistem za ponistavanje buke !
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Mile
Ne razumeš o čemu pričaš. Tesla je toliko tiha da počneš da čuješ ostale zvukove koje buka motora maskira. Ta tišina je opojna i nikada je nema dosta. To znaju svi koji probaju savremena kola (ne zastarela - fosilna). To što ti smatraš da ti ne treba sistem za poništavanje buke znači ili da si navikao na nju i ne znaš za bolje (najverovatnije), da ne čuješ dobro (te ti tišina nije potrebna), da ne voziš uopšte ili da zarađuješ od bučne tehnologije. Biraj.
Podelite komentar
Car Driver
Takve performanse jednom sedanu nisu potrebne, jer ovo nije sportski automobil. Sa 1000 ks bi trebalo da ide 450 km/h, Ferrari je još odavno išao 320 km/h sa nekih 460 ks. Problem je što ovaj auto nikako ne može postati funkcionalan za svakodnevne potrebe, pa onda forsiraju ono što može, ubrzanje do nesvesti. Pitanje je samo šta s tim, kome to treba?
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Car Driver
Kada probaš javi se. Daleko je funkcionalniji od bukvalno svih fosilaca, sem možda kamiona i terenaca - za to postoje drugi proizvodi. Ubrzanje do nesvesti je prosto osobina električnih motora zbog obrtnog momenta koji počinje iz mesta, ne mora "čekati" veliki broj obrtaja. Ti slobodno uzmi električna kola sa manje konja, i ona će biti i bolja i ubrzavati više od fosilaca sa istim brojem tih konja. Električni konji su, prosto, bolji, od onih na tečne leševe (fosilna goriva).
Podelite komentar
Om
Nije ni 1x bolji, benzinac od 1000 ks ubije el ko iz sale mozda ali samo mozda je el brzi u samom startu kasnije gubi glatko i nakon par puta izprazni bateriju a benzinac moze opet i opet i opet i nakon tankanja od 3 min opet i opet... Samo ubrzanje nista ne znaci, uzmi tu tvoju igracku na baterije na nurburgring i benzinca s istom snagom pa im pogledaj krajnje vreme i videt ces kako ta tvoja nova tehnologija ostaje osramocena! 10x skuplji benzinac je bugati vayeron i definitivno elektricni nema nikakve sanse protiv auta koji u 5 sekundi ide o 0 do 100 i opet na 0... Dakle i dalje te tvoje izmisljene gluparije koje nemaju veze s mozgom!
Podelite komentar
Aleksandar
@Om
Sto je nizi IQ to su popularnija primitivna resenja. Sto je nizi standard to su cenjeniji polovni proizvodi i proizvodi koji su prevazidjeni.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Om
Taj "sam start" tokom kojih je elektricni automobil bolji pokriva praktično ceo opseg dozvoljenih brzina. Nije prednost to što fosilci ubrzavaju brže na većim brzinama već njihova mana - ne mogu biti napravljeni da ubrzavaju dobro na manjim. Električni mogu biti napravljeni i da ubrzavaju bolje na većim brzinama ali to, jednostavno, nije potrebno u serijskoj proizvodnji. Električni koji košta manje od 10% cene tvog Veyrona dođe do 100 km/h za oko 1,9 sekundi i jedno 10x je praktičniji od njega. "Tankanje" ne traje samo tri minuta jer moraš i otići do pumpe, i platiti, i vratiti se odande, niti je potrebno često. Punjenje električnih se i ne oseća i ne zahteva bilo kakvu pažnju/trud za razliku od toga. Što više stvari pomeneš to veću činjeničnu jamu fosilcima kopaš.
Podelite komentar
R
Svi se utrkuju da naprave Jaka Auta a ograničenja na Sve Strane.Za sta nam Trebaju tako jaka Auta.
Podelite komentar
?
@R
Mora imat hiljadu konja da se moze merit s obicnim autima, bolje da ima 500 ks i puno vecu autonomiju i onako se nesmije jurit.
Podelite komentar
baba smilja iz darosave
@R
kod nas se kupuju automobili da bi se trkali u svetu se kupuju skupi i brzi automobili zbog prestiza
Podelite komentar
ogranicen ko terasa
@R
ljudi u svetu automobile od 100 000 € kupuju zbog prestiza i nikako da bi se trkali
Podelite komentar
Elektro-vozač
@R
Autonomiju imaju odličnu svejedno, i bez ovog modela. Elektromotori su manji od fosilnih za istu snagu. Ovaj se ne utrkuje sa narodskim kolima već osramoćuje 10x (deset puta) skuplje fosilce u svakoj stavci - porodični auto koji šije najbrže fosilce. Kome treba snaga? Onome ko to voli. Za električne je još manje značajna od fosilnih, doduše, jer električni i sa značajno manje "konja" ubrzavaju brže od fosilaca jer im je maksimalni obrtni moment dostupan iz mesta. Ni potrošnja nije problem kao kod fosilaca - jači motor neće trošiti više od slabijeg za istu vožnju. Što bi se reklo, kada je toliko lako moguće, zašto da ne?
Podelite komentar