Tesla Model S u 2021. ulazi sa boljom opremom više od 1.000 "konja"
Iako je već dugo na tržištu, Tesla Model S se stalno "podmlađuje", a najnovija restilizacija donosi bogatiju opremu i najsnažniju Plaid verziju sa 3 elektromotora i preko 1.000 "konja"
Tesla Model S svakako nije novitet na automobilskom tržištu, budući da se u prodaji nalazi punih osam i po godina, još od sredine 2012. No, očigledno da je projekat tako dobro inicijalno razvijen da još uvek ima prostora za napredak, redizajn i poboljšanje performansi.
Najnovija verzija za 2021. godinu donosi temeljan redizajn enterijera, koji je u današnje vreme i najpodložniji "starenju", imajući u vidu izuzetno brz napredak informacionih tehnologija.
Tu je sada nova digitalna instrumentacija, kao i ogromni displej infotainment sistema, dijagonale čak 17 inča, horizontalno orijentisan, dok se na centralnom tunelu, odmah iza prednjih sedišta, nalazi još jedan ekran za putnike pozadi.
Unpređen je i audio sistem, koji sada raspolaže sa čak 22 zvučnika, ukupne snage 960 vati, a uz to, poseduje i sistem "poništavanja" buke. U Tesli naglašavaju da novi Model S poseduje dovoljno snage da napuni i laptop računar, dok istovremeno puni mobilne telefone putnika.
Pored enterijera, i eksterijer je unapređen, ali ne toliko drastično. Novi su prednji branik, naplaci, ukrasni elementi pragova, kao i novi difuzor vazduha pozadi. Takođe, Model S je dobio i nove, šire pneumatike, kako bi se izborio sa većom snagom.
A kada smo već kod nje, treba naglasiti da Model S sada stiže u famoznoj Plaid i Plaid+ verziji, koje raspolažu sa tri elektromotora, a ukupno oslobađaju fantastičnih 1.020 (Plaid), odnosno 1.100 konjskih snaga (Plaid+)! Ubrzanje do 100 km/h iznosi tek nešto preko dve sekunde, dok je maksimalna brzina čak 320 km/h.
Uz to, ni autonomija nije zapostavljena, te Plaid raspolaže sa 628 kilometara dometa, dok Plaid+ nudi čak preko 840 kilometara. Pored Plaid i Plaid+ verzija, oni nešto manje sportski orijentisani biće zadovoljni i Long Range varijantom koja poseduje "samo" dva elektromotora, ukupne snage 670 "konja", a pruža autonomiju od preko 650 kilometara.
Cena ove, osnovne verzije startuje od 86.990 evra, dok za Plaid verziju treba izdvojiti 116.990 evra. Posebna priča je Plaid+ koji, uz fantastične performanse, i košta 139.990 evra. Prve isporuke evropskom tržištu očekuju se krajem ove ili početkom naredne godine.
Video: Kakav auto, strašan auto: Na ovakvoj igrački zavideće mu apsolutno svi
(Telegraf.rs/TopSpeed)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Car Driver
Takve performanse jednom sedanu nisu potrebne, jer ovo nije sportski automobil. Sa 1000 ks bi trebalo da ide 450 km/h, Ferrari je još odavno išao 320 km/h sa nekih 460 ks. Problem je što ovaj auto nikako ne može postati funkcionalan za svakodnevne potrebe, pa onda forsiraju ono što može, ubrzanje do nesvesti. Pitanje je samo šta s tim, kome to treba?
Podelite komentar
Om
Nije ni 1x bolji, benzinac od 1000 ks ubije el ko iz sale mozda ali samo mozda je el brzi u samom startu kasnije gubi glatko i nakon par puta izprazni bateriju a benzinac moze opet i opet i opet i nakon tankanja od 3 min opet i opet... Samo ubrzanje nista ne znaci, uzmi tu tvoju igracku na baterije na nurburgring i benzinca s istom snagom pa im pogledaj krajnje vreme i videt ces kako ta tvoja nova tehnologija ostaje osramocena! 10x skuplji benzinac je bugati vayeron i definitivno elektricni nema nikakve sanse protiv auta koji u 5 sekundi ide o 0 do 100 i opet na 0... Dakle i dalje te tvoje izmisljene gluparije koje nemaju veze s mozgom!
Podelite komentar
R
Svi se utrkuju da naprave Jaka Auta a ograničenja na Sve Strane.Za sta nam Trebaju tako jaka Auta.
Podelite komentar