Tesla Model S u 2021. ulazi sa boljom opremom više od 1.000 "konja"

  • 29

Tesla Model S svakako nije novitet na automobilskom tržištu, budući da se u prodaji nalazi punih osam i po godina, još od sredine 2012. No, očigledno da je projekat tako dobro inicijalno razvijen da još uvek ima prostora za napredak, redizajn i poboljšanje performansi.

Najnovija verzija za 2021. godinu donosi temeljan redizajn enterijera, koji je u današnje vreme i najpodložniji "starenju", imajući u vidu izuzetno brz napredak informacionih tehnologija.

Tu je sada nova digitalna instrumentacija, kao i ogromni displej infotainment sistema, dijagonale čak 17 inča, horizontalno orijentisan, dok se na centralnom tunelu, odmah iza prednjih sedišta, nalazi još jedan ekran za putnike pozadi.

Unpređen je i audio sistem, koji sada raspolaže sa čak 22 zvučnika, ukupne snage 960 vati, a uz to, poseduje i sistem "poništavanja" buke. U Tesli naglašavaju da novi Model S poseduje dovoljno snage da napuni i laptop računar, dok istovremeno puni mobilne telefone putnika.

Pored enterijera, i eksterijer je unapređen, ali ne toliko drastično. Novi su prednji branik, naplaci, ukrasni elementi pragova, kao i novi difuzor vazduha pozadi. Takođe, Model S je dobio i nove, šire pneumatike, kako bi se izborio sa većom snagom.

A kada smo već kod nje, treba naglasiti da Model S sada stiže u famoznoj Plaid i Plaid+ verziji, koje raspolažu sa tri elektromotora, a ukupno oslobađaju fantastičnih 1.020 (Plaid), odnosno 1.100 konjskih snaga (Plaid+)! Ubrzanje do 100 km/h iznosi tek nešto preko dve sekunde, dok je maksimalna brzina čak 320 km/h.

Uz to, ni autonomija nije zapostavljena, te Plaid raspolaže sa 628 kilometara dometa, dok Plaid+ nudi čak preko 840 kilometara. Pored Plaid i Plaid+ verzija, oni nešto manje sportski orijentisani biće zadovoljni i Long Range varijantom koja poseduje "samo" dva elektromotora, ukupne snage 670 "konja", a pruža autonomiju od preko 650 kilometara.

Cena ove, osnovne verzije startuje od 86.990 evra, dok za Plaid verziju treba izdvojiti 116.990 evra. Posebna priča je Plaid+ koji, uz fantastične performanse, i košta 139.990 evra. Prve isporuke evropskom tržištu očekuju se krajem ove ili početkom naredne godine.

Video: Kakav auto, strašan auto: Na ovakvoj igrački zavideće mu apsolutno svi

(Telegraf.rs/TopSpeed)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Car Driver

    1. februar 2021 | 23:06

    Takve performanse jednom sedanu nisu potrebne, jer ovo nije sportski automobil. Sa 1000 ks bi trebalo da ide 450 km/h, Ferrari je još odavno išao 320 km/h sa nekih 460 ks. Problem je što ovaj auto nikako ne može postati funkcionalan za svakodnevne potrebe, pa onda forsiraju ono što može, ubrzanje do nesvesti. Pitanje je samo šta s tim, kome to treba?

  • Om

    1. februar 2021 | 21:36

    Nije ni 1x bolji, benzinac od 1000 ks ubije el ko iz sale mozda ali samo mozda je el brzi u samom startu kasnije gubi glatko i nakon par puta izprazni bateriju a benzinac moze opet i opet i opet i nakon tankanja od 3 min opet i opet... Samo ubrzanje nista ne znaci, uzmi tu tvoju igracku na baterije na nurburgring i benzinca s istom snagom pa im pogledaj krajnje vreme i videt ces kako ta tvoja nova tehnologija ostaje osramocena! 10x skuplji benzinac je bugati vayeron i definitivno elektricni nema nikakve sanse protiv auta koji u 5 sekundi ide o 0 do 100 i opet na 0... Dakle i dalje te tvoje izmisljene gluparije koje nemaju veze s mozgom!

  • R

    1. februar 2021 | 14:32

    Svi se utrkuju da naprave Jaka Auta a ograničenja na Sve Strane.Za sta nam Trebaju tako jaka Auta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA