Da se ja pitam potpuno bih otvorio tržište za uvoz svih automobila bez ograničenja, ukinuo bih sve troškove tako da bi automobili bili jeftini kao u u Nemačkoj, a ne duplo skuplji, ali svaki auto koji se uvozi morao da prođe tehnički pregled u državi iz koje se uvozi, sa tim papirom bi mogao da uđe u zemlju, a poslednji vlasnik auta bi morao da bude iz zemlje izvoza da se izbegnu fore preko Bugarske, Rumunije i sl. Sve što je ispravno u zemljama izvoza može da dođe kod nas, ono što kod njih nije isptavno ne može da se uveze, tako nećemo sakupljati otpad sa zapada...
Koji su to krsevi kada su im zardjali brojevi do te mere da se nevide??? Nike nego,sada ce se ti automobili prodavati jeftino ali necete moci da ih drugi put registrujete .Prvi ce vas pustiti. Tako ce skupiti pare od poreza i registracija a posle ce kinezi otkuplivati na kilo.,,BIRBA PROTIV MAFIJE,,HAAAAHAAAA
Ljudi pa to je stara vest ja sam jos pre 4g uvezao auto sa brojem motora koji se nije video oterao auto u 29 novembar zakazao pusovanje i registrovao auto najnormalnije
Ljudi sami znate da na zapadu broj motora nikom nije vazan.Kilometre mozes provjeriti preko minimalno 4 mjesta,motor,taho,kompjuter,getriba.ako je uspio prepraviti na 3 mjesta,getribu ce tesko uspjeti.U njemackoj ako u okviru 3 ili 5 godina poslije kupnje vozila otkrijes manipulacije,novac se vraca garant,svaki sud ce presuditi u korist kupca.
Broj motora se mora izbaciti iz upotrebe jer novi motori uglavnom više nemaju blok koji se može popravljati, već je konstruisan od tankog aluminijuma i menja se kompletno sa klipnim mehanizmom. Automobilski stručnjaci bi morali sa upozore nadelžne na to jer ozbiljno zaostajemo u nekim stvarima.
Jedina smo država u Evropi koja ima broj motora upisan u saobracajnoj dozvoli. Kod svih normalnih je motor potrošni materijal, a kod nas ako si promenio motor možeš da čuvaš kokoške u taj auto. Treba neko da postavi to pitanje u skupštini
Samo u Srbiji je još uvek bitan broj motora dok u ostatku sveta se motor vodi kao potrošni materijal i njegov broj je nebitan prilikom registracije, bitan je samo broj šasije ili karoserije. Ovo je još jedan način da se narodu izmuze novac iz novčanika plaćajući još jednu glupost u nizu....
Hello hellooo vidim da se bas ne razumes kao na primer ja sam kupio kombi 2012 pre 3 godine ford transit platio samo.u nemacku 9000 dolazim.kuci u vranje.broj motara je ne ucitljiv milane a ovde u srbiju ima.jos lepsi kombi za 9000€ ali maloo morgen pise presao 220000 ali on presao 20000000 to je razlika a ti si kupi krš u srbiju
Haos ! Tek sada će biti poplava loših automobila. Možete misliti na šta liči auto koji je u toliko lošem stanju da mu je broj zarđao. Poplava krševa !!! Čisti se Evropa a mi ?
Sada se utiskuju tackasti brojevi vrlo plitko zbog toga i brzo nestanu a ne zato sto su krs ali ne kazem da se krsevi ne uvoze jer generalno novca za skuplje automobile nema pa daj sta das za 2-3000 eura
Otrovasmo Srbiju krsevima
Zasto drzava konacno ne zabrani uvoz vozila sa Euro 3 i Euro 4 normama ?!!
Podelite komentar
Pokojni Toza
@Otrovasmo Srbiju krsevima
Da se ja pitam potpuno bih otvorio tržište za uvoz svih automobila bez ograničenja, ukinuo bih sve troškove tako da bi automobili bili jeftini kao u u Nemačkoj, a ne duplo skuplji, ali svaki auto koji se uvozi morao da prođe tehnički pregled u državi iz koje se uvozi, sa tim papirom bi mogao da uđe u zemlju, a poslednji vlasnik auta bi morao da bude iz zemlje izvoza da se izbegnu fore preko Bugarske, Rumunije i sl. Sve što je ispravno u zemljama izvoza može da dođe kod nas, ono što kod njih nije isptavno ne može da se uveze, tako nećemo sakupljati otpad sa zapada...
Podelite komentar
Rajko
Motor je potrošni materijal i mogu da ga zamenim kad hoću !! Kakvi brojevi .
Podelite komentar
Lucky
Koji su to krsevi kada su im zardjali brojevi do te mere da se nevide??? Nike nego,sada ce se ti automobili prodavati jeftino ali necete moci da ih drugi put registrujete .Prvi ce vas pustiti. Tako ce skupiti pare od poreza i registracija a posle ce kinezi otkuplivati na kilo.,,BIRBA PROTIV MAFIJE,,HAAAAHAAAA
Podelite komentar
Ttttt
TOYOTA
Podelite komentar
Rajko
Na motoru broj ne moze da zardja,to vazi za sasiju,kod vecine vozila je ispod suvozacevog sedista.
Podelite komentar
Zeljko
Ljudi pa to je stara vest ja sam jos pre 4g uvezao auto sa brojem motora koji se nije video oterao auto u 29 novembar zakazao pusovanje i registrovao auto najnormalnije
Podelite komentar
Đole
@Zeljko
Od 2019. to više nije moglo kad su doneli ovaj pravilnik
Podelite komentar
...
Na zapadu je jos od davnina motor potrosni materijal...
Podelite komentar
Rajko
@...
Pa i covek je potrosna roba,ali neko zivi 20 a neko 120 godina,sve zavisi od odrzavanja.
Podelite komentar
Kisindzer
Nijedan auto nemoze da bude krs. Uz dobro odrzavanja i tehnicku ispravnost.
Podelite komentar
Bendzo
Ljudi sami znate da na zapadu broj motora nikom nije vazan.Kilometre mozes provjeriti preko minimalno 4 mjesta,motor,taho,kompjuter,getriba.ako je uspio prepraviti na 3 mjesta,getribu ce tesko uspjeti.U njemackoj ako u okviru 3 ili 5 godina poslije kupnje vozila otkrijes manipulacije,novac se vraca garant,svaki sud ce presuditi u korist kupca.
Podelite komentar
Lellek
Broj motora se mora izbaciti iz upotrebe jer novi motori uglavnom više nemaju blok koji se može popravljati, već je konstruisan od tankog aluminijuma i menja se kompletno sa klipnim mehanizmom. Automobilski stručnjaci bi morali sa upozore nadelžne na to jer ozbiljno zaostajemo u nekim stvarima.
Podelite komentar
Dule
Jedina smo država u Evropi koja ima broj motora upisan u saobracajnoj dozvoli. Kod svih normalnih je motor potrošni materijal, a kod nas ako si promenio motor možeš da čuvaš kokoške u taj auto. Treba neko da postavi to pitanje u skupštini
Podelite komentar
Sibin
@Dule
Sve sto mogu da nam naplate, nece ukinutu nikad!!!
Podelite komentar
OnDE
@Dule
A da ne pricamo o cenama registracije prema kubikazi.
Podelite komentar
Miško
@Dule
Ti dakle smatraš da se blok lije sa cilindrima i klipovima zajedno... A nisi čuo za hilzne, koje su i dalje od čelika...
Podelite komentar
Miks
Samo u Srbiji je još uvek bitan broj motora dok u ostatku sveta se motor vodi kao potrošni materijal i njegov broj je nebitan prilikom registracije, bitan je samo broj šasije ili karoserije. Ovo je još jedan način da se narodu izmuze novac iz novčanika plaćajući još jednu glupost u nizu....
Podelite komentar
Biggi kar
Hello hellooo vidim da se bas ne razumes kao na primer ja sam kupio kombi 2012 pre 3 godine ford transit platio samo.u nemacku 9000 dolazim.kuci u vranje.broj motara je ne ucitljiv milane a ovde u srbiju ima.jos lepsi kombi za 9000€ ali maloo morgen pise presao 220000 ali on presao 20000000 to je razlika a ti si kupi krš u srbiju
Podelite komentar
JAja
@Biggi kar
Uvaženi gospodine ! Stručnjak možda i jeste , a nepismeni ste sigurno !
Podelite komentar
Milan
Haos ! Tek sada će biti poplava loših automobila. Možete misliti na šta liči auto koji je u toliko lošem stanju da mu je broj zarđao. Poplava krševa !!! Čisti se Evropa a mi ?
Podelite komentar
Ivana
@Milan
Pa bolje i polovni golf nego novi fiat iz Srbije
Podelite komentar
Seep
@Milan
Sada se utiskuju tackasti brojevi vrlo plitko zbog toga i brzo nestanu a ne zato sto su krs ali ne kazem da se krsevi ne uvoze jer generalno novca za skuplje automobile nema pa daj sta das za 2-3000 eura
Podelite komentar
Zvele
@Milan
Da nema takozvanih krševa .Još bi vozili lade i fiće i jugo.
Podelite komentar
Brk
@Milan
Poplava krševa iz pravih poplava širom Evrope....
Podelite komentar