Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Jevrem
To nikada nece moci da de napravi , ne zbog toga sto ljudi vole da voze vec zato sto auto, kamion nije avion sa auto pilotom.Kompijuter ne moze nikada da bude bolji od samog vozaca, da predvidi razne situacije i scenarije.Mozda neka daleka buducnost , mada sumnjam.Smesni su oni u Americi koji misle da mogu drumsku krstaricu da naprave u samovozecu, to nikada nece moci. Do prvog ozbiljnog udesa sa mnogo mrtvih. Ta tema traje toliko godina i ostace samo utopija.Kamion na struju he smesan a ne da vozi sam.Los scenario za jos losiji sci- fi fim , mnogo razloga.
Elektro-vozač
Potpuno samovozeći auto nećemo uskoro videti ni od jednog proizvođača, ma šta oni pričali. Pod "potpuno samovozećim" kolima ja podrazumevam one u kojima bi mogli poslati osobe bez vozačke dozvole (recimo maloletne ili nesposobne). To zahteva ne samo orijentaciju na kolovozu i prepoznavanje znakova, oznaka, ostalog saobraćaja i smetnji već i "svest" o ostalom svetu tipa odron u toku, živi policajac koji upravlja saobraćajem (pogotovo u nepredviđenim situacijama gde se može ići protiv normalnih pravila), "drvo još nije palo ali pada na put" i slično. Tu su i razni opisno znakovi koje ljudi mogu pročitati a kola ne, npr. "domaće tablice u levu a strane u desnu traku". Ovo je ljudima lako ali mašinama teško. Što se tiče onoga što mogu danas da rade, Tesla ima najmanje pogrešan/nepotpun sistem. Ceo sistem puteva i oznak je napravljen samo za "ljudske oči". Dok god to bude tako slične oči će biti neophodne a sve ostalo može samo da pomogne ali ne i da bude "temelj" tehnologije - to je samo poštapalica. Tesla radi na tome da "dobro vidi" dok se ostali poštapaju radarima koje ljudi nemaju pa svejedno voze. Inače, i Tesla ima radare za dodatak, samo ostali to žele da prećute.
ime
Hocemo objasnjenje elektro-vozaca.