Nova "trojka na struju" je mnogo moćniji BMW nego što se to na prvi pogled čini
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
Pa el motori i jesu za usisavace, miksere i za upalit pravi motor a ne za pogon ozbiljnog automobila, to svi znaju!
Jevrem
Svi ste se uhvatili za ubrzanje ko da cu da se trkam sa Sumaherom 🙄 a niko domet da pomene, nesto najvaznije,smesno a realno ispod 600 km jos kad stegne zima i vetar nikad taj domet nece taj da vidi....A cena sitnica $ 50,000 i to za onaj bez svih opcija isto ko i sada , a kad krene da se kvare senzori i elektrika videcemo....
Roki
Ni jedan elektricni se ne moze usporedit s fosilnim ukoliko jednako kostaju ili imaju jednaku snagu!