Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
1111
Sinoc gledah na tv (CH) da je do 60 000 predjenih kilometara benzinac jos uvek jeftiniji od elektricnog auta. I da se emisija stetnih gasova tu poravnava. U obzir su uzeti i izduvni gasovi i co2 u proizvodnji baterija . A sad ako ima neki elektricni za 6500€ kolko kosta nova dacia sandero mozda se i nagrbim da ga kupim.. do tada vozim dizel 1000 km sa jednim rezervoarom. Prakticnije je kad krenem za srbiju, mislim.
Jevrem
Oce to kad na vrbi rodi grozdje...Jel vi stvarno mislite da ce i 4 ili klasicna trojka da bude jeftinija nego sto je sada.Ili F150 ili bilo koji sada? Ni u snu, kazu da ce da bude malo nize od $100,000 i kako moze da bude jeftiniji? Sad ako bude prelazio 500 km sto je neki entry level bice tu i tamo🙄.Sada njihov v6 dizel prelazi 1,200 km u cugu na 1 tocenje realisticno, licno sam ga vozio toliko iako mnogi tvrde 1,360, mada je to za mene malko preterivanje.Mozda se isplati na neke duge staze elektricni po pitanju potrosnje sad koliko ce da budu izdrzljivi sa svim tim senzorima iz Indije i Pakistana, sve sto vise imas elektronike sve vise imas problema i to je istina, izdrzljivost to je pitanje kad pocnu da se kvare.Jedno je kad svabe koje lazu rade restove na Azurnoj obali i ko zna gde i,gde je temperatura za pozeleti i kad radis testiranje u surovim uslovima a posebno niske temperature, a znamo da je hladnoca najveci neprijatelj barerijama za zivot. BMW i -4 kazu da ocekuju da startuju na $50,000 znaci za entry level sa nivoom opreme i svega...A tek garancija nista drugacija nego sad mozda i gora zato sto se radi o neisprobanoj tehnologiji.Tako da sto se tice cene zaboravite na to da ce da budu jeftiniji .Od elektricnih mi se svidja onaj Rivian i to ovaj novi unapredjeni u odnosu na R1T, ima dosta stvari koje su na njemu dobre , kvalitetno uradjen,bolji nego Tesla, al nikako da kazu cenu i nece ga jos da bude u prodaji iako bi mogao da se nosi sa svim velikim igracima.
DrMr
Nije mi jasno, zasto su skandinavske zemlje medju prvima za elektromobile. Kod njih, u njihovoj klimi baterija traje 20% manje nego u grckoj i 30% manje nego u africi.