Nije to tako crno, iako zaostajemo za za zapadnom Evropom kao i uvek, nismo ostali u 90-im, napredak je značajan. Današnji automobil star 17 godina je daleko bolji nego nekad iste starosti. Primer recimo 2005. godine sam vozio Opel Kadett 1990. god. koji je za svojih 15 godina bio 2 puta krpljen zbog korozije, ceo farban, motor je trošio ulje, imao je problema sa kočnicama. Nije imao abs, vazdušne jastuke, čvrstoća karoserije je bila na niskom nivou, bez ikakve dodatne opreme, ekološki standard Euro 1 itd. Danas vozim Ford Fusion takođe star 15 godina, zanimljivo da je isto plaćen kao i Kadett 2005. Ima prvu boju karoserije, limariju bez ikakvih tragova korozije, motor koji ne troši ulje, abs i vazdušne jasntuke ima i sve je ispravno uz minimalne troškove održavanja. Takođe je osvojio na kreš testu 4 zvezdice svojevremeno, ispunjava Euro 3 standard izduvnih gasova. Znači star je, ali je mnogo bolji od nekada starih automobila, njegov vek trajanja je znatno duži. Kadett je na otpad otišao sa nekih 350.000 km, Fusion danas ima oko 300.000 km i izguraće još toliko možda.
Ne moze se ljudi od jednom izbaciti 200 000 vozila sa ulice,to nece ni drzava dozvoliti jer ostaje bez para od registracije,goriva itd. Mora se sistematski raditi,davati subvencije,pogodnosti ko vozi na struju,plin i tome slicno. Polako da se mrdnemo sa mrtve tacke pa onda za jedno 5 godina da vidimo gde smo i sta smo i pokusamo da spustimo ovaj prosek na bar 10 godina
Da bi jedan dizelas star 15 godina neko dovet u red da ispunjava norme, mora da ulozi u njega vise nego sto isti vredi. Drugim recima, nateracete nas da se vratimo na konje i fijakere... Bar vecinu
MOOOOLLIIIIM?Pa sto si mu povadio sve moguce filtere i zastitne ventile?Kupi pa odrzavaj bre.A ne kupi pa pocupaj sve sto moze da te auto ne zeza i smrdi sa njim na 500m.Iskreno se nadam da ce takve ukloniti sa drumova.Ocete potrosnju 4l nafte na 100 sa krsinom i da vas jos vode i na veceru.
Slažem se da je teško ali to je razlog da se nešto uradi. Vlada i preduzetnici treba da omoguće zamenu dotrajalog fosilnog pogona (i novim je odzvonilo) električnim umesto da narod baca silne pare na kupovinu "svežeg otpada". Vožnja na struju je oko 10x jeftinija u Srbiji trenutno u odnosu na fosilno gorivo i bolje je i za državu. Neke stvari moramo srediti a bolje je na vreme i pre nego što ostanemo među poslednjima zavisni od goriva i time rizikujemo i probleme sa nabavkom i cenom istog.
Kremić Vladan
Moj auto je star 30 god,ispravan je i godišnje pređem 2000km,šta ja tu zagađujen i zar treba da ga bacim u staro gvožđe,a potreban mi je !?
Podelite komentar
Sibin
Po tome se vidi kako narod lepo zivi a bajke slusamo svaki dan!!! /
Podelite komentar
Cure
A najbolji smo na balkanu skoro i u evropi tako kazee onaj a vi verujte i daljee..
Podelite komentar
djole
@Cure
I jesmo najbolji. U Evropi smo na prvom smo mestu po starosti automobila! Svi drugi su osuđeni na nova vozila, jadni oni.
Podelite komentar
Istina
Imam Audi q8 3000km i nezalim se ok je auto za 2020 godiste.
Podelite komentar
Dddd
@Istina
Moj je audi q9 2025 ...extra. super nam ide...
Podelite komentar
Sibin
@Istina
Blago tebi a sto si nepismen to nema veze, hahahha!!!
Podelite komentar
djole
@Istina
Sibine, u AV, AV Srbiji nepismeni voze AUDI, MB, BMW.
Podelite komentar
Majstor Žile
Nije to tako crno, iako zaostajemo za za zapadnom Evropom kao i uvek, nismo ostali u 90-im, napredak je značajan. Današnji automobil star 17 godina je daleko bolji nego nekad iste starosti. Primer recimo 2005. godine sam vozio Opel Kadett 1990. god. koji je za svojih 15 godina bio 2 puta krpljen zbog korozije, ceo farban, motor je trošio ulje, imao je problema sa kočnicama. Nije imao abs, vazdušne jastuke, čvrstoća karoserije je bila na niskom nivou, bez ikakve dodatne opreme, ekološki standard Euro 1 itd. Danas vozim Ford Fusion takođe star 15 godina, zanimljivo da je isto plaćen kao i Kadett 2005. Ima prvu boju karoserije, limariju bez ikakvih tragova korozije, motor koji ne troši ulje, abs i vazdušne jasntuke ima i sve je ispravno uz minimalne troškove održavanja. Takođe je osvojio na kreš testu 4 zvezdice svojevremeno, ispunjava Euro 3 standard izduvnih gasova. Znači star je, ali je mnogo bolji od nekada starih automobila, njegov vek trajanja je znatno duži. Kadett je na otpad otišao sa nekih 350.000 km, Fusion danas ima oko 300.000 km i izguraće još toliko možda.
Podelite komentar
Dragan
@Majstor Žile
Nikada se u Srbiji nisu vozili ispravniji automobili nego sada.
Podelite komentar
Vlada grobar
Da smo svi u ministarstvu ili skupstini to ne bi bio problem ali ovako kolko para tolko muzike. Ja srecom imam konje pa cu lako.
Podelite komentar
Majkl Džondar
Vozimo stare automobile zato što ih mnogo volimo. Najbolji smo u Evropi pa možemo da vozim najbolja kola al nećemo.
Podelite komentar
Dirt
@Majkl Džondar
Smanji burazeru kocku, cigare, alkohol , provod svaleraciju , pa malo vise radis pa ustedis za bolja kola.
Podelite komentar
E
@Majkl Džondar
Dirt najbolje da prestane da jede tako ce stvarno da ustedi o zemljo otvori se....
Podelite komentar
Dejan
Nije zabrinjavajuća starost automobila nego ekonomska situacija
Podelite komentar
Zis
Meni to nista nije jasno ,najbolji u regionu,najbolja platu u regionu a kola najstarija,nista mi nije jasno .Neko ovde ne govori istinu .
Podelite komentar
Dejan Bombarder
@Zis
Šta nije jasno? Voli narod old tajmere!!!
Podelite komentar
Vuki
@Zis
Idi Bogati, sve je naduvano, neverujem, jedan dan kada "pukne"?!
Podelite komentar
Fica
Ne moze se ljudi od jednom izbaciti 200 000 vozila sa ulice,to nece ni drzava dozvoliti jer ostaje bez para od registracije,goriva itd. Mora se sistematski raditi,davati subvencije,pogodnosti ko vozi na struju,plin i tome slicno. Polako da se mrdnemo sa mrtve tacke pa onda za jedno 5 godina da vidimo gde smo i sta smo i pokusamo da spustimo ovaj prosek na bar 10 godina
Podelite komentar
power
@Fica
Da li ti stvarno verujes da je tako nešto u ovakvoj državi moguće ? Ljudi budimo realni .
Podelite komentar
DukaTenja
Ponestaje para, trebaju nove dadzbine nova vozila, carina....
Podelite komentar
Trangefranger
"elita"(ma sta to znacilo)vozi mecke,bembare...gomila ide busom i kako se snadj u proseku svi vozimo barem golfa 5😂👍✌️
Podelite komentar
R9
Da bi jedan dizelas star 15 godina neko dovet u red da ispunjava norme, mora da ulozi u njega vise nego sto isti vredi. Drugim recima, nateracete nas da se vratimo na konje i fijakere... Bar vecinu
Podelite komentar
ruralni srbin
@R9
MOOOOLLIIIIM?Pa sto si mu povadio sve moguce filtere i zastitne ventile?Kupi pa odrzavaj bre.A ne kupi pa pocupaj sve sto moze da te auto ne zeza i smrdi sa njim na 500m.Iskreno se nadam da ce takve ukloniti sa drumova.Ocete potrosnju 4l nafte na 100 sa krsinom i da vas jos vode i na veceru.
Podelite komentar
Sneža
Pa zar je to moguce u Drzavi lidera regiona i ekonomskog tigra. Koji prosek starosti automobila je kod onih u Skupstini ?
Podelite komentar
Milos
Sta ce mucan narod, vozi ono za sta ima pare, a to je starudija!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Milos
Slažem se da je teško ali to je razlog da se nešto uradi. Vlada i preduzetnici treba da omoguće zamenu dotrajalog fosilnog pogona (i novim je odzvonilo) električnim umesto da narod baca silne pare na kupovinu "svežeg otpada". Vožnja na struju je oko 10x jeftinija u Srbiji trenutno u odnosu na fosilno gorivo i bolje je i za državu. Neke stvari moramo srediti a bolje je na vreme i pre nego što ostanemo među poslednjima zavisni od goriva i time rizikujemo i probleme sa nabavkom i cenom istog.
Podelite komentar
Mks
Kako bre pored ovolikih plata, ekonomskog rasta, prosperiteta...?
Podelite komentar
Dragan
Ziva smo beda ... i 10 god star je za Srbina ko nov.
Podelite komentar