Novi Mercedesov SUV izgleda kao GLA, ali za razliku do njega ne troši ni kap goriva

 ≫ 
  • 5

Nakon električnog SUV modela EQC, a u "pauzi" dok čekamo najavljeni luksuzni EQS, Mercedes je predstavio kompaktni krosover EQA, koji na osnovu usvojene nomenklature, nagoveštava da se radi o "ulaznom" modelu kada je reč o električnoj SUV porodici.

Vizuelno, EQA se ne razlikuje drastično od konvencionalnog GLA modela, sa kojim deli i platformu, ali su namerno napravljene razlike u prednjem grilu, kao i svetlosnim "trakama" između farova napred i glavnih svetlosnih grupa pozadi kako bi se EQA razlikovao od svog "rođaka" GLA.

Naročito je impresivan dizajn dvobojnih ili trobojnih naplataka koji se trenutno nude isključivo uz EQA, i to do prečnika od 20 inča. Takođe, EQA se može pohvaliti i otporom vazduha od sasvim solidnih 0,28.

Kabina je mnogima već poznata iz GLA modela, s tim da su ovde neke funkcije i prikazi prilagođeni električnom pogonu i EQ porodici vozila. Ono što je najvažnije spomenuti jeste implementacije toplotne pumpa koja sada koristi toplotnu energiju elektromotora kako bi zagrejala ili rashladila kabinu.

Što se pogonske jedinice tiče, kod EQA 250 verzije se nalazi jedan elektromotor na prednjoj osovini, koji u kombinaciji sa baterijama od 66,5 kWh, isporučuje 190 konjskih snaga i 375 Nm obrtnog momenta.

Prema fabričkim podacima, to je dovoljno da EQA 250 do 100 km/h stigne za 8,9 sekundi, dok je maksimalna brzina limitirana na 160 km/h. Pri svemu tome, autonomija je deklarisana na 485 kilometara, ali po starom NEDC ciklusu te je realna vrednost nešto manja.

Prodaja EQA startuje narednog meseca, i to po ceni od 47.540 evra za osnovni EQA 250 model.

(Telegraf.rs/TopSpeed)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mrki

    21. januar 2021 | 18:09

    Cena prava sitnica za vozilo koje ide ko yugo, za te novce mozes kupit pravi stroj...

  • seljo

    21. januar 2021 | 23:43

    e sad napokon mogu da kupim novi auto

  • Mile

    23. januar 2021 | 11:30

    Skuplja pita od tepsije, u tom cenovnom rangu se moze nac puno boljih vozila i to s pravim pouzdanim, izdrzljivim motorima!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA