Kupci sve više zaziru od prelaska sa benzinaca i dizelaša na "električare"?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pop
Поента је следећа, инфра структура за ел. возила је још у повоју, други недостатак је пуњење а трећи је домет. Према томе немојте се залуђивати ел. аутом. Ако имаш кућу и ако се крећеш на кратке стазе ел. ауто је и исплатив али сервис за поправак или одржавање је недоступан у Србији а и ако га има веома је скуп као и деловиза замену.
baba smilja iz darosave
treba preci na alternativna prevozna sredstva bicikl magare konj
Dieselgate
Kada vidim šta se vozi na zapadu kao da gledam 15 godina u budućnosti, jer toliko nama treba da vozimo to što oni sada voze. Dakle mi ćemo imati taj problem tek kroz 15 godina, a do tad zapad nam je dosta dizelaša naštancovao da ćemo biti obezbeđeni.