Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
DRagutin
Sa Fijatom treba da se oprostimo i da nam država dovede Hyundai ili KIA! I da prave automobile samo za naše tržište pošto smo mi odavno ispali iz trke u tohnologiji i Bog da nas vidi...! Njihovi automobili su sa sve carinom i porezom u startu jeftiniji od Fijata iz Kragujevca i to za 5 I više hiljada evra!
Boki
Cela serija 500, među kojima je i 500L, je vrlo zanimljivo dizajnirana u retro stilu i nema tu mnogo prostora za dizajnerske promene. Pošto je 500L jedan od poslednjih modela iz te serije nema ni potrebe za nekim konstrukcijskim promenama. Takođe u ovoj klasi je sve manje automobila, praktično ih i nema pa nema ni konkurencije. Osim redizajna i modernizacije, ne bih ja tu ništa menjao.
паун 54
УСАВРШИТЕ СТАРИ МОДЕЛ, БРЕ. Моја "ЗАСТАВА-10" се на путу носи са свим иностраним а, и домаћим моделима. Изволте на Милошу Великом : једва ме претичу двоје троје.......