"Ne treba očekivati novi model iz Kragujevca"

 
 ≫ 
  • 7

"Planirano da se naredne godine pravi restilizovani 500L, što znači da neće biti neke velike promene u proizvodnji..."

Fiat 500L Foto: Fiat

Nakon spajanja kompanija Fiat Chrysler i Groupe PSA (Peugeot Citroën) u novu kompaniju Stelantis, ne treba očekivati novi model iz pogona "Fiat Chrysler automobila Srbija" u Kragujevcu.

- Mislim da mnogi nisu razumeli šta znači to spajanje. Fiat i dalje ostaje Fiat, Peugeot ostaje Peugeot. Prednost tog spajanja je što će dve firme da razmene tehnologije i znanja i da će u istraživanjima ostvariti uštedu od pet milijardi evra, što je veliki novac - rekao je za Tanjug predsednik Sindikata "Nezavisnost" te kompanije Zoran Stanić.

On je najavio da će od te integracije korist imati građani koji već poseduju automobile dva proizvođača.

- Prednost za korisnike koji imaju Fiatova vozila biće u tome što će moći da ih popravljaju u Peugeotovim servisima, i obrnuto. Ne treba očekivati da će se u Kragujevcu praviti neki model Peugeota, jer bi to značilo potpunu promenu proizvodnih linija - rekao je on.

Ne postoji ni zvanična najava da bi Fiat u Kragujevcu uskoro mogao da počne proizvodnju novog modela Fiat Giardiniera, kako se ranije spekulisalo u medijima.

- Nemamo takve najave, ali sam u italijanskoj štampi video da je planirano da se naredne godine pravi restilizovani 500L, što znači da neće biti neke velike promene u proizvodnji - naveo je Stanić.

Fiat 500 Giardiniera 2021 Fiat 500 Giardiniera najavljen je za 2021. godinu / Foto: Fiat / Twitter/@motorionline

On nije mogao da precizira kada bi taj model mogao da siđe sa linija, naglasivši da je Fiat velika kompanija koja sprovodi istraživanje tržišta pre nego što donese odluku o promenama u proizvodnji.

U vezi s najavama proizvodnje hibridne verzije modela Fiat 500L, Stanić ne očekuje naročite finasijske efekte.

- Ubeđen sam da takvo vozilo neće povećati prodaju modela 500L, zato što je preskupo. Nezvanično bi ti automobili bili skuplji za 5.000 evra od standardnih modela. Možda će se praviti uz neku pomoć države, i dati nam malo daha da malo živnemo, ali ne očekujem neku veliku proizvodnju tih hibrida - ocenio je Stanić.

(Telegraf.rs/Tanjug)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Bojcica

    19. januar 2021 | 10:48

    Piši propalo. Šteta za radnika, a i nas. Nadali smo se nekom novom modelu.

  • Vuki

    19. januar 2021 | 14:24

    Pravit će mo ovaj auto bar tridesetak godina?!

  • DRagutin

    19. januar 2021 | 21:26

    Sa Fijatom treba da se oprostimo i da nam država dovede Hyundai ili KIA! I da prave automobile samo za naše tržište pošto smo mi odavno ispali iz trke u tohnologiji i Bog da nas vidi...! Njihovi automobili su sa sve carinom i porezom u startu jeftiniji od Fijata iz Kragujevca i to za 5 I više hiljada evra!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA