Koliki je realan domet najpopularnijih električnih automobila?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ime
Šta ako nestane struja?
joe
Dok ne bude da na "benzinskoj" mozes da zamenis baterije (prazne za pune), mene ova tehnologija nece videti. Sve je to ok, punis kuci (ko zivi u kuci) za lokalnu upotrebu. Sta da rade ljudi koji zive po zgradama i koji nemaju nikakvu garazu?
Mile lala
Подржа ам идеју да се пређе на струју. Али то мора да се подржи адекватном логистиком. Ја кад пођем у мој крај, напуним резервоар а зими још и додатни канистер. Ми још нисмо спремни. Ко вози ту у кругу свог града може. Чим сиђеш са аутопута, у Србији си већ нигде, и пуно је паметније да имаш дизел. Да не говоримо да кад се ел.ауто овде поквари, можеш да се убијеш, ако не живиш у Бгд. Подржавам идеју али да се држава више заложи за пимоћ.