≫
Dacia postaje "više kul", a ovo je njen novi veliki terenac Bigster
≫
Rumunski proizvođač će do 2025. predstaviti tri potpuno nova modela, a zajedničke platforme će ubuduće mnogo više deliti sa Ladom
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Chegi00
Postaje više kul jer manje ne može hahahahahah
Đzole
Ja kada kupim auto koji je najjeftiniji tipa Dacia,Fiat itd... Ja očekujem onda i da budu i najjeftiniji i za održavanje i nakon isteka garancije. Ja ne znam na šta to liči da turbina za 1.5 dci košta 120 000din??? Ljudi pa da li je to normalno? Više košta jedan mali deo nego ceo auto. Aj da je neka e klasa merdža... Pa ako još nekako, ali ovo??? Najobičniji auto koji čak ni klimu neki nemaju da je toliko skup za održavanje ja ne mogu da verujem.
goran
ako nema platformu kasto imaju land kruzer i slicni dzipovi bolje da je ne prave