Dacia postaje "više kul", a ovo je njen novi veliki terenac Bigster
Rumunski proizvođač će do 2025. predstaviti tri potpuno nova modela, a zajedničke platforme će ubuduće mnogo više deliti sa Ladom
Nova strategija Grupe Renault, nazvana "Renaulution", između ostalog se odnosi i na planove za rumunsku Daciju, koja će u narednim godinama proširiti svoju ponudu sa još tri potpuno nova modela.
Jedan od njih će biti već SUV model, kojim Dacia ulazi u C segment. Iako je prethodno već bilo reči o novom terencu, nezvanično prozvanom Dacia Grand Duster, prikazani koncept izgleda dosta robusnije od poznatog Dustera, i nosi naziv Bigster.
Bigster će biti dugačak 4,6 metara, odnosno za 28 centimetara duži od Dustera. Konstruisan je tako da može da koristi hibridni, klasični, kao i alternativni pogon (najverovatnije TNG i/ili CNG).
Osim Bigstera, od druga dva najavljena modela, jedan bi trebalo da se pojavi sledeće a drugi 2024. godine. Oni će biti deo Renaultove strategije za bliže povezivanje rumunske Dačije i ruske Lade čime će se smanjiti troškovi i broj platformi koje dva proizviđača koriste.
Plan je da dva brenda do 2025. godine predstave sedam novih modela, među kojima je kompaktni model Lade, koji će se pojaviti nakon Dačijinog modela iz C segmenta.
Izgleda da će Dacia, u okviru nove strategije razvoja, dobiti i novi redizajnirani logo. Namera francuske Grupe Renault je da promeni profil svoje rumunske i ruske podružnice, pa bi tako Dacia trebalo da postane "više kul" brend, dok će Lada biti simbol za "čvrsta" vozila.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Prasina
Ne izgleda lose, samo da je opremljen nekim dobrim dizelom, ako cenom bude prihvaljiv dobro ce se prodavat...
Podelite komentar
Đzole
Ja kada kupim auto koji je najjeftiniji tipa Dacia,Fiat itd... Ja očekujem onda i da budu i najjeftiniji i za održavanje i nakon isteka garancije. Ja ne znam na šta to liči da turbina za 1.5 dci košta 120 000din??? Ljudi pa da li je to normalno? Više košta jedan mali deo nego ceo auto. Aj da je neka e klasa merdža... Pa ako još nekako, ali ovo??? Najobičniji auto koji čak ni klimu neki nemaju da je toliko skup za održavanje ja ne mogu da verujem.
Podelite komentar
Chegi00
Postaje više kul jer manje ne može hahahahahah
Podelite komentar